掃呢頁CODE去手機

2019年2月14日 星期四

李天翔:【繼蓋世寶之後】認字特警李天翔宣布離巢 __,李天翔,蓋世寶,

最近藝人蓋世寶宣布離開無綫,同蓋世寶一樣都係兒童節目出身嘅李天翔,今日情人節都喺社交網宣布即將離巢,佢上載一張黑白背影相,留言話:「今天作出了決定,離 ...


最近藝人蓋世寶宣布離開無綫,同蓋世寶一樣都係兒童節目出身嘅李天翔,今日情人節都喺社交網宣布即將離巢,佢上載一張黑白背影相,留言話:「今天作出了決定,離開並不代表放棄、灰心,只希望往後的路可以走得更遠,感激一直陪伴着我的粉絲們,謝謝您們的愛和支持。」據知佢5月約滿之後就唔再續約,決定向外闖。

李天翔入行超過二十年,憑扮演「認字特警」而廣受小朋友歡迎,之後轉到戲劇組,經常扮演壞人角色,但都算入屋,如今佢宣布離開,一班網民都話好可惜。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!