掃呢頁CODE去手機

2019年2月2日 星期六

【恭喜晒!】C君兩卡重鑽戒求婚成功 Ig報喜:She Said Yes __,C君,

C君向拍拖3年的女友黃天頤求婚成功(Ig圖片)
【新增回應】C君(鄭詩君)去年曾經在農夫演唱會的棟篤笑環節中,向觀眾透露會在2019年迎娶拍拖3年的DJ女友黃天頤。C君果然講得出做得到,皆因他剛剛於 ...


【新增回應】



C君(鄭詩君)去年曾經在農夫演唱會的棟篤笑環節中,向觀眾透露會在2019年迎娶拍拖3年的DJ女友黃天頤。C君果然講得出做得到,皆因他剛剛於Ig宣佈求婚成功,更貼出拖着未婚妻黃天頤的照片,而黃天頤手上更戴上一隻約兩卡重的鑽戒。C君在Ig寫着:「年紀漸長,很多朋友都有『she says yes』的po文,今日,到我了,she said yes。謝謝,新年快樂。#共你熱戀可抵擋冰天雪地#全世界講一次恭喜」。



至於未婚妻黃天頤則在自己的Ig貼出與C君擁抱的照片,寫着:「雖然我完全聽唔到求婚主題曲《無得比》,但睇到你口震震同我講很久前你已經覺得呢段關係可以圓滿,呢個畫面先係真正嘅無得比。多謝 @ckwancheng 同埋所有人,坐緊月嘅,北京返嚟嘅,要返工嘅都喺齊度,難得咁人齊。一個愛字,不能代表你們的心意,但我愛你,也愛你們。」張繼聰、薛凱琪、容祖兒、黃翠如等均有留言祝福一對準新人。



C君回應《蘋果》時表示:「我哋原本決定咗今年係婚期,知道要book場地可能要早一年去做,我哋早咗兩、三個月去睇場地,真係搵到個好鍾意。其實我女友覺得,你又未求婚,又book咗場地喇,你會唔會唔求婚架?當然佢會咁諗,或者係求婚冇咁細緻,咁我咪同佢講,成個場地點佈置,要搵啲咩人,佢自己picture唔到當晚係點,我就喺佢唔知情下,搵人砌咗成個迷你版嘅場地佈置擺咗喺屋企。」



C君繼續補充:「佢今日要返工,希望佢收工即刻見到呢樣嘢,佢一收工返嚟,見到成間屋唔同咗,我就喺呢個唔同佈置下求婚,中間有一段告白,喺佢未喊之前自己已經喊咗。呢樣嘢其實都幾激動同熱血,令自己好感動。我平時收集佢朋友啲電話,一路都唔知道我認識佢啲朋友,當佢戴上戒婚之後,所有人一齊出嚟慶祝,點知佢都估到一半。」



C君又指今日對他們來說有特別意義:「點解會揀今日去求婚,因為呢個日子,呢個日數,二號呢個日數,對我哋有紀念作用,例如我哋拍拖嘅日子、佢嘅生日嘅日子,諸如此類,另外仲有一個好大原因,希望係農曆新年前,做咗呢樣嘢,因為我哋農曆新年面對雙方好多家長,親戚聚會時候,非常名正言順。佢將會係大家新抱、孫新抱,而我亦都係佢屋企嘅女婿咁樣一個狀態,仲有兩日,就大家能夠開開心心。」



提到告白內容會不會「熱血」,C君表示:「熱唔熱血我唔知,但我求婚揀選嘅音樂,我自己認為有啲熱血,係黃貫中,係我一個偶像,佢嘅歌曲叫《無得比》,一首咁嘅歌,呢首歌其實都好熱血,到底佢係唔係一首情歌,唔知阿Paul當時寫嘅時候心情係點,有好多唔同講法,但如果呢首歌攞嚟做一首求婚嘅歌,有權係一首好熱血嘅歌,而我亦覺得一個求婚、一個婚禮過程,係好須要熱血。」



10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



C君向拍拖3年的女友黃天頤求婚成功(Ig圖片) C君在Ig貼出拖着黃天頤的照片,寫着:she said yes(Ig圖片) C君在Ig貼出拖着黃天頤的照片,寫着:she said yes(Ig圖片)
他們一班朋友都有在場(Ig圖片)

他們一班朋友都有在場(Ig圖片)

鍾意就快D Share啦!