網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月9日 星期六

【農夫C君求婚成功】陸永身教做模範老公 俾老婆Reina整蠱無聲出 __,C君,農夫,陸永權,鄭詩君,

陸永同老婆Reina結婚8年,感情無變淡不特只,仲愈嚟愈Sweet。兩公婆嘅兩個寶貝女又靚又可愛,好多網民都好鍾意睇佢哋嘅生活片,特別係細女SimSi ...




陸永同老婆Reina 結婚8年,感情無變淡不特只,仲愈嚟愈Sweet。兩公婆嘅兩個寶貝女又靚又可愛,好多網民都好鍾意睇佢哋嘅生活片,特別係細女Sim Sim遺傳晒陸永嘅幽默細胞。再咁落去兩個女嘅人氣分分鐘仲勁過陸永啊。不過點都好一家四口Keep住咁溫馨,可以話係模範家庭。

呢日兩公婆帶住細女SimSim出街,但唔見大女Hannah。雖然要湊住Sim Sim,但打情罵俏都少不了嘅,行行下Reina將身上嘅垃圾扔落陸永頂帽,但陸永竟然傻更更咁發現唔到。見陸永手上拎住袋菜,應該係啱啱買完餸,經過間家居用品店佢哋停低望咗眼就過隔離攞車。但見到隔離有架車頂住,陸永睇嚟有啲無奈,好彩個司機好快就嚟咗揸走架車。不過估唔到竟然係由老婆揸車,Sim Sim坐副駕駛座,而陸永坐去後面喎。睇嚟Reina揸車信得過啊!


鍾意就快D Share啦!