掃呢頁CODE去手機

2019年2月23日 星期六

原子鏸:C1:原子鏸出嫁狂咀摩洛哥老公 __,原子鏸,

邵氏影星鄭佩佩女兒原子鏸,昨日與摩洛哥男友Mehdi舉行婚禮,忍不住連環咀放閃及發表愛的宣言,新娘感動眼濕濕,自嘲年紀大心急生B,有意生夠一隊足球隊, ...


邵氏影星鄭佩佩女兒原子鏸,昨日與摩洛哥男友Mehdi舉行婚禮,忍不住連環咀放閃及發表愛的宣言,新娘感動眼濕濕,自嘲年紀大心急生B,有意生夠一隊足球隊,將不設防造人,又冧爆給予老公滿分。而榮升外母的鄭佩佩,則大讚女婿為人細心,同樣給予滿分!

藝人原子鏸(Marsha)昨日下嫁Mehdi,於深灣遊艇會舉行婚禮,筵開12席宴親朋,新人以筷子作為回禮禮物,圈中好友朱茵、陳法蓉、蔡少芬及張晉等到賀,婚禮開始時,穿上低胸拖尾婚紗的Marsha手翹父親進場,全程笑容滿面,及後新人交換戒指,禮成後應傳媒要求咀完又咀。

受訪前,二人一直咀不停,當中Marsha更主動獻上肉嘴,非常甜蜜!升呢人妻的她全程眼濕濕,問到會到哪裏度蜜月?她以英文着老公不要告訴傳媒。至於儀式上可有愛的宣言?她說:「我要同老公屋企人講法文,事前都練咗好耐,老公係我最愛嘅人、王子、朋友同知己。」Mehdi則說:「我會永遠愛佢同保護佢,令佢好溫暖,永遠都會同佢一齊,每一日都會錫佢,好似今日咁。」更指與Marsha相識至今已893日。受老公甜言感動的Marsha笑指幸好老公先發言,雖然當下非常感動,但要保持情緒,故未有表現得太激動,不諱言若果以英文講話,相信自己未能說下去。

戒指係假都冇問題

提到生小朋友,40歲的Marsha承諾會實行,自嘲年紀大,所以很心急:「生得幾多得幾多!」是否要生夠一隊足球隊?Mehdi大表贊成:「OK!Good!」首次叫「老公」的Marsha笑言感覺奇怪,更即席教Mehdi講「老公、老婆」。問到婚後可會隨老公返摩洛哥居住?她說:「應該會留喺香港,因為佢都嚟咗香港12年。(老公值幾多分?)滿分!佢係第一個男人畀我做番自己。(戒指有幾多卡?)問都冇問,我唔理,就算係假都冇問題,不過佢話我知戒指係真嘅。」更指會與老公在婚禮上表演跳舞、唱歌及彈結他,屆時會換上舞衣及旗袍,實行以索爆新娘Look示人。

新外母唔急抱孫

升任新外母的佩佩以棗紅色旗袍出現,比一對新人還要早到場,她笑不攏嘴大談心情:「好開心,終於有人幫我照顧佢,我以後唔使負責任。(係咪跟足中式傳統儀式?)佢哋呢個婚禮有中、有西,又有摩洛哥,比較複雜,斟茶儀式就尋日斟咗,我冇乜嘢要幫手,都係坐喺度參加婚禮。」問到送甚麼給新人?她笑言送了個女給女婿,並囑咐兩人:「要互相照顧,唔只係個男仔照顧我個女,我個女都要照顧番個男仔。(畀幾多分女婿?)依家一百分滿分,將來唔知,不過女婿好細心,好照顧到身邊人,連我呢個外母都好好照顧。(心唔心急抱孫?)我冇!佢老竇(心急),我唔會催,唔抱唔抱,我都抱唔郁」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

https://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!