網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月2日 星期六

C君:終身換血舊愛悔婚 C君坎坷過後有艇搭 __,C君,

C君原名鄭詩君,現年35歲嘅佢情路坎坷,2012年被拍拖多年嘅舊愛Gloria悔婚,當年C君已經買好結婚戒指,仲訂埋酒席,臨埋門一腳,傳女方就以佢患地 ...


C君原名鄭詩君,現年35歲嘅佢情路坎坷,2012年被拍拖多年嘅舊愛Gloria悔婚,當年C君已經買好結婚戒指,仲訂埋酒席,臨埋門一腳,傳女方就以佢患地中海貧血症為由,提出分手,更悲嘅係C君發現Gloria原來搭上了自己最好嘅朋友,當時C君大受打擊,意志消沉。

不過好人有好報,C君遇上DJ黃天頤,因為有共同喜好一拍即合,舊年農夫搞演唱會,C君仲話必娶黃天頤添。

樂天面對病魔

咪睇C君成日講爛gag,但原來歡笑背後,佢好細個嘅時候已經患有地中海貧血症,要終身定期到醫院換血同食藥,之前網上流傳一條當時只得14歲兼讀緊中學嘅C君,於醫院接受訪問嘅片段,望落C君嗰樣同依家都好似,短片中嘅旁白話C君當時每四星期就要返去醫院輸血。當時C君講嘢風格同依家冇咩分別,向來樂天嘅佢一直好好勇敢面對呢個病!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!