網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月23日 星期六

【帶Creamy坐私人飛機】嚴訓一歲愛犬做狗醫生 羅霖 :人望高處、狗都要 __,羅霖,

羅霖對一歲大的愛犬棉花糖要求甚高,希望訓練她成狗醫生。(攝影:葉君海)
羅霖面對一歲大愛犬棉花糖(Creamy),如廿四孝媽媽,為愛犬裝扮買衫仔,又與工人服侍牠大小二便,小小年紀的棉花糖萬千寵愛在一身,糧食、尿片、美容都全 ...


羅霖面對一歲大愛犬棉花糖(Creamy),如廿四孝媽媽,為愛犬裝扮買衫仔,又與工人服侍牠大小二便,小小年紀的棉花糖萬千寵愛在一身,糧食、尿片、美容都全部有贊助,羅霖早前更帶愛犬坐私人飛機去日本旅行,認真識享受,她笑言「人不如狗」。

相關新聞:【好愛都會分開】53歲羅霖對感情無求 遊聖城反思



不過,羅霖雖然愛錫棉花糖,但對牠亦有要求,半歲時已帶牠去接受訓練,訪問當日,棉花糖就接受狗狗訓練導師Decky Sir特訓,棉花糖相當聰明,很快懂得走到小地毯接受指令,羅霖更大晒棉花糖懂得「扮死」、「合十」、「祈禱」等秘技。



問羅霖為何要狗狗接受特訓?她笑言:「狗同人都有性格,有啲狗都會精神分裂,我有朋友啲狗都有,有啲狗唔鍾意陌生人,我好好彩,我兩隻狗都咁啱鍾意同人玩,又唔吠,又唔咬人,又好聽話,好好彩,呢個好感恩。人要有規矩,狗都要有,唔想出到嚟隻狗好似失控咁,同埋日後想佢做狗醫生,佢性格啱,唔好嘥咗佢,佢性格咁定,係可以做到,人望高處,狗都要。」



說到早前,「兩母女」第一次坐私人飛機去日本大阪的趣事,羅霖說:「第一次搭飛機,我好擔心佢,同佢着埋尿片,因為佢坐四個幾鐘頭飛機,如果鋪張尿片佢唔去,去到酒店房先肯去,我都驚佢有尿道炎。」



羅霖又說:「七日行程同佢去咗好多地方,去咗大阪、神戶、奈良,佢去到奈良,見到啲鹿唔驚,喺飛機有12隻狗,好大隻,有西摩犬,佢仲行埋去玩,去到奈良好多遊客同佢影相,有啲舖頭原本唔畀帶狗,但老闆娘好鍾意佢,又畀佢入去shopping,帶住佢去日本好多地方都去到。」



採訪:梁錦雯

攝影、攝錄:葉君海

髮型:Jay Cheung

化妝:Peggy Tsui makeup & styling

場地:香港寵物專業學院



【編輯推介】



【香港醫療系統...】李珊珊慨嘆公立醫院似戰地 私院醫生判斷入院都冇床位

https://bit.ly/2XlwM1g



【乜都送過】同倪震結婚10周年互相送卡 周慧敏:重要時刻喺身邊就夠

https://bit.ly/2XhVyQ8



【相識893日就結婚】練法文講愛的宣言 原子鏸心急生B

https://bit.ly/2Itu1aV



【新加坡直擊】駁髮喬妹自爆靚肌遺傳阿媽 睇緊劇本不排除拍新作

https://bit.ly/2tyGhfW



【主要人情來源】年底與女友擺酒結婚 C君:一定要請嘟姐同黃子華

https://bit.ly/2tzgqVd



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



羅霖對一歲大的愛犬棉花糖要求甚高,希望訓練她成狗醫生。(攝影:葉君海) 棉花糖輕易跳過羅霖用手圈出的圓圈。 棉花糖輕易跳過羅霖用手圈出的圓圈。
專業狗訓師Decky Sir教識棉花糖在地毯接受指令。

專業狗訓師Decky Sir教識棉花糖在地毯接受指令。
羅霖即用同一方法測試棉花糖的紀律。

羅霖即用同一方法測試棉花糖的紀律。
早前,她帶棉花糖去日本旅遊。(受訪者提供圖片)

早前,她帶棉花糖去日本旅遊。(受訪者提供圖片)
與其他狗狗坐私人飛機去旅行。(受訪者提供圖片)

與其他狗狗坐私人飛機去旅行。(受訪者提供圖片)
去到奈良餵鹿。(受訪者提供圖片)

去到奈良餵鹿。(受訪者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!