掃呢頁CODE去手機

2019年2月18日 星期一

袁詠儀:【撇甩老公】袁詠儀攬實杏兒Cute爆囝囝 __,胡杏兒,袁詠儀,

藝人袁詠儀(靚靚)同老公張智霖(Chilam)結婚18年以來相當恩愛,之前佢哋趁結婚周年紀念日,仲去咗北海道滑雪,期間大晒雪地拖手相,認真sweet! ...


藝人袁詠儀(靚靚)同老公張智霖(Chilam)結婚18年以來相當恩愛,之前佢哋趁結婚周年紀念日,仲去咗北海道滑雪,期間大晒雪地拖手相,認真sweet!不過,呢日靚靚竟然背住老公同仔仔魔童,同另一位靚仔歎下午茶…究竟係邊位靚仔咁大膽?原來佢係胡杏兒嘅囝囝Brendan!

靚靚喺社交網晒出一張抱住Brendan嘅合照,見佢攬到Brendan實一實,仲笑得非常開心,睇嚟真係好鍾意呢位靚仔。靚靚仲留言讚Brendan盡得父母真傳,指:「今天跟一位超級可愛的小朋友Brendan Lee下午茶,他的父母是俊男美女。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!