掃呢頁CODE去手機

2019年2月8日 星期五

女神男神:激索D-Cup女車手 正到上台灣新聞版 __,女神,

見到個着迷你裙、揸烈火戰車飛馳型到裂嘅長腿索女,去到邊都引起注目啦,人肉搜尋呢家嘢真係勁,呢位女騎士迅即被網民大起底後瘋狂開心Share,近日搞到呢位 ...


見到個着迷你裙、揸烈火戰車飛馳型到裂嘅長腿索女,去到邊都引起注目啦,人肉搜尋呢家嘢真係勁,呢位女騎士迅即被網民大起底後瘋狂開心Share,近日搞到呢位性感女騎士無啦啦上埋台灣各大傳媒新聞版,可以話一夕爆紅。

最近台灣唔少網民,揸車途中拍到一名堅索女車手,着超辣短裙,車身同頭盔都係桃紅色勁搶鏡,冇諗過佢唔只「戴住頭盔誇啦啦」,見到樣仲令人睇到目瞪口呆,佢竟然係火辣身材年輕索女,網民個個都話想坐佢車尾遊車河。

網民人肉搜尋後瘋狂分享,搞到全台媒體都注意到呢位32D奶、身高1米72長腿女騎士,原來佢叫王晨飄,依家係平面Model同電玩代言人。飄飄話18歲考到電單車牌後就迷上開棍波車,大學期間兼職不停接JOB儲錢買咗部價值66萬元新台幣嘅棍波跑車,呢十年已換咗3部跑車。因為只有好少女車手揸呢種辣車,早年吸引過報章同雜誌請佢做訪問,在台灣電單車界都幾有名氣。

知道自己年初三上埋新聞版,飄飄覺得勁驚訝,佢話:「我真不知為何大過年自己出現在電視新聞上,包含了八百年前超青澀試鏡影片,超級尷尬超想找個地洞鑽進去,姐還是騎個車壓壓驚好了,好尷尬啊啊啊!」

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!