網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月11日 星期一

【男友慣性失蹤】爆分手真相 朱慧敏斥Eddie:佢惟獨對我唔善良 __,Eddie,朱慧敏,

朱慧敏決心跟Eddie斬纜。(資料圖片)
2004年港姐亞軍朱慧敏(Queenie)和EO2成員彭懷安(Eddie)於2011年相戀,兩人2015年宣佈結婚,卻爆出男方出軌,最終婚事告吹(新聞 ...


2004年港姐亞軍朱慧敏(Queenie)和EO2成員彭懷安(Eddie)於2011年相戀,兩人2015年宣佈結婚,卻爆出男方出軌,最終婚事告吹(新聞連結: https://bit.ly/2BuWreV )。不過兩人掟煲唔掟蓋,屢被拍到復合,朱慧敏每次支吾以對,避談戀情,他們於2017年被《蘋果》讀者「爆相爆片」,分享兩人合體坐廉航蜜遊東京(新聞連結: https://bit.ly/2Bw3mnW ),他們仍堅持玩地下情。



Eddie近日接受傳媒訪問,自爆跟朱慧敏七年戀情藕斷絲連,未能修成正果,他表示是天意或緣份已盡,不過朱慧敏聽到Eddie的「深情告白」,則爆seed力斥男方「謊話連篇」,決心斬纜。



《蘋果》今日聯絡朱慧敏,她解釋為何被Eddie所言,觸及她的神經:「我呢幾年一直好努力去move on,想忘記過去,其實成件事(指感情離合)佢係主導,我一直係被動,當初我冇話要結婚,2015年結婚係佢提出,但突然唔搞,唔係因為坊間傳佢同另一個女仔約會,我一直相信佢,只不過籌備婚禮嗰陣,佢又失蹤,佢成日突然玩失蹤,短則三日,長則半年,過往記者問我同佢感情狀況,我話唔一齊,因為佢嗰時失咗蹤,我冇講大話。」Eddie慣性失蹤一段時間,又會忽然主動找回女友朱慧敏,女方太易心軟,所以二人關係一直剪不斷,理還亂。



朱慧敏話近年大時大節,甚至去年生日,Eddie又再次玩失蹤,她總是獨自度過,有苦自己知,去年生日,她獲好友王賢誌陪伴,反而男友無影無蹤,據知Eddie每次都是徹底失蹤,除了封鎖朱慧敏的WhatsApp,還會拔走家中電話線,令朱慧敏未能成功「尋人」。



朱慧敏每次避談感情狀況,被指造新聞玩地下情,她感到很無奈,她激動說:「我有必要造呢啲新聞咩,我工作都OK,冇必要出呢類新聞,對我有害。」朱慧敏這次盡訴心中情,她希望自己今年重新出發,徹底忘記Eddie:「今年一定要徹底忘記佢,我過去信佢嘅說話太多。」原來兩人2017年孖咇遊日,因為Eddie承諾到日本探望朱慧敏繼父,並向他許諾會好好照顧女友,朱慧敏身邊友人爆料,其實Eddie早年曾在朱慧敏亡母墓前答應要照顧女友,但全部只是「空頭支票」,令朱慧敏死心,她最後說:「佢人係善良,對身邊所有朋友都善良,但惟獨對我就唔善良囉。希望我個名,以後唔好同彭先生有任何關係。」Eddie今日回覆﹕「多謝關心,我冇回應。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



朱慧敏決心跟Eddie斬纜。(資料圖片) 朱慧敏17年跟Eddie復合到東京探女方繼父。(資料圖片) 朱慧敏17年跟Eddie復合到東京探女方繼父。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!