掃呢頁CODE去手機

2019年2月19日 星期二

鄭嘉穎:阿仔好動旺阿爸 Grace出年再添丁? __,Grace,鄭嘉穎,陳凱琳,

鄭嘉穎同陳凱琳兒子Rafael出咗世喇!東網巨星搵嚟堪輿學家陳子才分析Rafael命格,他說:「Rafael五行屬陰水,代表乖巧機靈,聰敏過人。整體命 ...


鄭嘉穎同陳凱琳兒子Rafael出咗世喇!東網巨星搵嚟堪輿學家陳子才分析Rafael命格,他說:「Rafael五行屬陰水,代表乖巧機靈,聰敏過人。整體命格外向好動、剛強好勝、體格強健,有運動員潛質,同時由於表達和表演能力強,有藝術細胞,故將來不排除亦會在娛樂圈『搵食』。」

陳子才又指小朋友命格「父星」為喜,代表旺父,父親對他的影響尤為重要。陳凱琳命格旺生「男孩」,相信在2020及2021年再添一名弟弟的機會較高。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!