網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月20日 星期三

【亞視無工開又如何】朱慧珊約朋友high tea仲寫意 話晒老公有米億億聲 __,亞視,朱慧珊,

雖然亞視以OTT數碼形式重新開台,不過莫講話睇,相信大家連有咩節目都未聽過,所以就算朱慧珊貴為亞視姐級人馬,但一樣唔多工開㗎。唔緊要啦,得閒咪約人hi ...




雖然亞視以OTT數碼形式重新開台,不過莫講話睇,相信大家連有咩節目都未聽過,所以就算朱慧珊貴為亞視姐級人馬,但一樣唔多工開㗎。唔緊要啦,得閒咪約人high tea歎茶囉,不知幾梳乎。

話晒老公喺內地官場有人脈,唔係個普通生意人,單計香港淺水灣愛巢都已經值八千幾萬,連埋內地物業更估計值5億添。老公咁有米,近年仲開始放軟手腳打算歎世界,朱慧珊少咗工開都唔緊要啦,仲可以多啲陪老公散步放狗添。

不過,據知老公其實仲有羽絨、免稅品及貿易等生意,都唔能夠成日陪住朱慧珊,咁貴為闊太有咩好Do?約朋友下午茶見個面吹吓水,就係最好打發時間嘅活動啦,傾到咁上下準備入黑就返屋企同老公食飯,兼餵埋狗狗,咁又一日,輕鬆!


鍾意就快D Share啦!