網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月22日 星期五

【網民hot talk】新移民肺癌婦長居內地冀在港免費醫 急症室醫生:高官都是吃了屎的 __,癌,

《蘋果》製圖
【新增動新聞】唔少公立醫院醫護人員近年嗌晒救命,話越嚟越多相信係新移民嘅求診者嚟睇病,加重公營醫療負擔。特首林鄭月娥日前反駁,話單程證人士年齡中位數比 ...


【新增動新聞】

唔少公立醫院醫護人員近年嗌晒救命,話越嚟越多相信係新移民嘅求診者嚟睇病,加重公營醫療負擔。特首林鄭月娥日前反駁,話單程證人士年齡中位數比香港整體中位數更低,而公立醫院服務使用者大多數係長者,所以坊間批評單程證加重公營醫療負擔之說,係無準確基礎咁話,再次呼籲香港人要多多包容,要歡迎港人家屬嚟香港「團聚」。

相關新聞:東華學院護理學士學額增56% 應屆畢業生月入破3萬



「包容」呢兩個字,相信已經有唔少人覺得難聽過粗口,越聽就越嬲;喺公立醫院前線「救命」嘅急症室醫生,面對新移民車輪式求診,唔知又點睇?噚日公立醫院急症室醫生「Dr. Ray」,就喺佢個「Dr. Ray的急症室迎送生涯」Facebook專頁分享親身經歷,話最近有位身患肺癌嘅新移民女士,持香港身份證去求診,帶埋一大疊大陸醫療報告同藥單,開宗明義話希望喺香港醫病。醫病唔係問題,問題係呢位女士講明自己長居內地,每個月只係要畀3,000大元嘅標靶藥費,因為聽聞香港有免費醫療福利,所以先想嚟香港醫,慳番一筆。原文按此進入



Dr. Ray話,世人都貪小便宜,如果某少爺再次喺天台撒銀紙,土生土長香港人一樣會去執,沒有誰比誰高尚,不過從未貢獻過就伸手攞福利,就係制度上必須堵塞嘅漏洞。



Dr. Ray話自己經過呢幾年修為,總算有些少道行,聽到呢位女士嘅要求並冇嬲冇拍檯大鬧,反而說之以理,唔係因為冇晒火,而係因為發脾氣只會令對方聽唔入耳。佢慢慢同肺癌婦解釋,話標靶藥物其實香港人都係要自己畀錢,所謂資助其實係要經過一輪審批,如果每個大陸人嚟香港都可以免費醫病,而且係重症,香港嘅醫院破產都唔掂。肺癌婦雖然認同Dr. Ray有道理,但仍然堅持希望喺香港醫病。



Dr. Ray就答佢「不要緊,這是你的權利,我可以幫你寫信」,但就順帶提醒多句,佢嘅情況嚟香港排腫瘤科門診,恐怕要一年半載,到時肺癌婦嘅標靶藥療程都完成咗,「你千萬不要放棄治療啊。」聽到要等咁耐,肺癌婦都有啲愕然,Dr. Ray就繼續解釋,話因為有唔少好似佢呢種病人嚟排隊,所以條隊越嚟越長,仲叫呢位女士「要堅決把握國家發展大灣區的機遇,將來江門、佛山、珠海的市級人民醫院,也會有國際級的醫療水準。」



肺癌婦雖然好感激Dr. Ray詳盡解釋,但仍然希望攞信去排隊,不過都有話如果真係要排咁耐,佢寧願返大陸繼續醫。Dr. Ray話,嬲都無補於事,要心平氣和討論至有用,短短10分鐘已經令呢位女士明白,越多人嚟排隊,條隊就會越嚟越長:「這麼簡單的道理,香港高官卻視而不見、掩耳盜鈴,一個二個都是吃了屎的。」



【網民點睇】

Miumiu Ng:Dr.Ray 的確係一位EQ極高的醫生…如果換轉係我一定已經扯咗火

Cherry Cherry:呢個病人質素都算唔錯,起碼冇打人

Rebecca Chan:佢哋啲行為非常自私,喺大陸已經有得睇,仲要嚟香港排隊,令到真正有需要嘅原本香港居民無端端要排非常長的隊!害死香港人!

Danny Cheung:問題係看似明白明理,但態度依舊!佢哋會照係香港排!

Tam Tin Po:聰明既高官並非視而不見,因為成件事都係政治任務,由政府自編自導自演…





10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



《蘋果》製圖 Dr. Ray在其Facebook專頁出文分享公立醫院急症室的親身經歷,獲網民大讚EQ高。 Dr. Ray在其Facebook專頁出文分享公立醫院急症室的親身經歷,獲網民大讚EQ高。

鍾意就快D Share啦!