掃呢頁CODE去手機

2019年2月5日 星期二

鄭中基:三代同堂齊Jam!鄭中基囡囡精靈同大家拜年 __,精靈,鄭中基,

再次在紅館開騷的鄭中基(Ronald)請來大女Emma和父親鄭東漢做嘉賓,Emma如小歌手獻聲帶領唱出《AMillionDreams》,鄭東漢就負責彈 ...


再次在紅館開騷的鄭中基(Ronald)請來大女Emma和父親鄭東漢做嘉賓,Emma如小歌手獻聲帶領唱出《A Million Dreams》,鄭東漢就負責彈結他,Emma表現全無怯場,唱到中段Ronald才加入合唱,三代同堂於紅館台上合作。

唱畢後Emma向觀眾拜年:「新年快樂,豬年身體健康。」在旁的Ronald話:「佢喺屋企講英文,所以呢幾句都練咗好耐。」而父親鄭東漢就多謝大家年卅晚來捧場。Ronald更指首歌是女兒自己揀,更被女兒逼他背歌詞。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!