掃呢頁CODE去手機

2019年2月6日 星期三

何佩瑜謝絕桃花 狂窒「師兄」陳家樂 __,Jeana,何佩瑜,劉浩龍,師兄,陳家樂,

陳家樂大讚Jeana入得廚房,期望齊齊拍住上搵真銀。
何佩瑜謝絕桃花狂窒「師兄」陳家樂英皇藝人陳家樂、何佩瑜(Jeana)齊食開年飯,當然少不免傳統賀年菜「撈起」,近月簽約成為家樂「師妹」的Jeana竟大 ...


何佩瑜謝絕桃花 狂窒「師兄」陳家樂

英皇藝人陳家樂、何佩瑜(Jeana)齊食開年飯,當然少不免傳統賀年菜「撈起」,近月簽約成為家樂「師妹」的Jeana竟大膽向師兄挑機,將近日家樂被影到與陳瀅結伴遊日的緋聞擺上枱說:「乜你嘅願望唔係可以去多幾次旅行咩?」令家樂頓時語塞,不懂反駁,差點要幫Jeana「提早開年」﹗

以往Jeana「桃花」車輪轉,但自從與前男友導演翁子光分手後,突然謝絕桃花,踏入豬年更立誓以工作為重,家樂對Jeana讚不絕口:「佢雖然演齡及年紀都細過我,但佢好識照顧人。去年同佢拍咗兩套戲,佢會拎自己整嘅好嘢返嚟請大家食。」

談到過年習俗,家樂表示:「我每年都會幫媽咪入利是,佢仲會幫我換埋錢,等我準備利是畀同事,不過今年佢叫我自己搞掂,話唔肯墊支,因為知我要『加碼』!」




鍾意就快D Share啦!