掃呢頁CODE去手機

2019年2月19日 星期二

【爆相爆片】Jessica C.湊大女睇迪士尼騷 超短裙長腿辣媽裝出動 __,Jessica,Jessica C,爆相爆片,

Jessica C.日前帶大女Tessa去睇迪士尼親子騷。
「警鐘胸」JessicaC.(JC)與安志杰生了一仔一女,大女Tessa將近3歲,而細仔Elvis已有7個月大,夫婦二人分工合作,男方專注外出搵奶粉錢 ...


「警鐘胸」Jessica C.(JC)與安志杰生了一仔一女,大女Tessa將近3歲,而細仔Elvis已有7個月大,夫婦二人分工合作,男方專注外出搵奶粉錢,而JC就主力湊小朋友,有合適工作才會接。



JC雖有了細仔,但對大女Tessa依然錫到如珠如寶,日前她帶大女去了會展睇迪士尼表演,同行還有女性朋友及一名小女孩,《蘋果》讀者胡小姐透過「爆相爆片」公開她們的親子樂,胡小姐表示:「當時大概8點左右,佢就帶住囡囡,見到佢哋嗰時係中場休息,佢個女仲一身《Frozen》入面嘅Elsa打扮。」雖然JC已是一對仔女的媽咪,但當日造型都有點「辣媽」feel,白色短裙襯黑長boots,悉心打扮,胡小姐就表示:「佢化咗妝,同着咗條好短嘅白裙。」問到胡小姐JC母女有甚麼互動交流,她表示:「佢都幾細心,不停望住囡囡,行上樓梯又叫佢小心啲,佢個女玩得好開心,又食嘢又影相。」



在片段中,JC已拎住一袋戰利品,手執水壺,更要幫囡囡影相,一時屈膝,一時企直,嘗試多角度捕捉影相,過程中,還要不斷逗Tessa露出笑容,都顯得有點手忙腳亂。



【編輯推介】



【獨家】與58歲女友相伴30年 69歲「惡人」李兆基入紙註冊

https://bit.ly/2Ef192f



【生日快樂】少爺占42歲生日獲老婆送驚喜 自爆感動「流馬尿」

https://bit.ly/2tt9XLr



【新相】陳凱琳上周開刀生B 鄭嘉穎今貼囝囝Rafael相

https://bit.ly/2U1Pw3O



【都係小心啲好】急急刪走自拍短片免誤會 姜濤陪表妹遊中環嘉年華

https://bit.ly/2T5qqnO



【登北美票房冠軍】《銃夢》女主角羅莎行長城 占士金馬倫抵北京宣傳

https://bit.ly/2DZTy6n



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



Jessica C.日前帶大女Tessa去睇迪士尼親子騷。 湊女裝扮以短裙長boots的「辣媽」造型。 湊女裝扮以短裙長boots的「辣媽」造型。
Tessa的Elsa造型相當可愛。

Tessa的Elsa造型相當可愛。
屈膝照顧阿女。

屈膝照顧阿女。
Jessica C.有一對子女,平時主力湊仔。(網上圖片)

Jessica C.有一對子女,平時主力湊仔。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!