網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月20日 星期三

Jessica C.:【超多牙仔】JC仔冇時停!安志杰餵食勁溫柔 __,JC,Jessica,Jessica C,安志杰,

名模JessicaC.(JC)與老公安志杰育有一對仔女Tessa同Elvis,JC不時喺社交網晒出小朋友日常生活。尋日佢喺社交網上載一段老公餵囝囝嘅片 ...


名模Jessica C.(JC)與老公安志杰育有一對仔女Tessa同Elvis,JC不時喺社交網晒出小朋友日常生活。尋日佢喺社交網上載一段老公餵囝囝嘅片段,轉眼間Elvis已經8個月大,片中安志杰全程踎低喂細仔食糊仔,而Elvis則十分好動,仲想搶爸爸手上嘅碗。JC用英文留言話:「這個小傢伙今天8個月了!目前最喜歡的食物是南瓜紅蘿蔔,當然仲有奶!他非常活躍,和媽媽一樣經常都很好興奮,很喜歡笑!」

JC之後再出Post話好愛睇住兩個小朋友長大,但又唔想佢哋大得咁快,話囝囝出世令到佢哋好忙同時又令生活充滿驚喜,字裏行間都係愛!之後再分別上載咗囝囝同大女(Tessa)8個月大嘅相。兩個BB霎眼望真係超似樣,如果唔係個蝴蝶結都唔知道係Tessa呀!Fans留言話佢哋似樣到似Twins呀~計小編話最犀利都係JC,生咗兩個都仲係咁索,個樣完全冇變!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!