網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月27日 星期三

吳亦凡:吳亦凡脹爆孖JJ合照 網友震驚:還我小鮮肉 __,JJ,吳亦凡,賈曉晨,

近排去咗美國洛杉磯嘅金曲歌王林俊傑(JJ),日前已經透露撞到鄧紫棋(G.E.M.)、張靚穎、周杰倫(周董)同吳建豪(Vanness)等,今日佢又分享同 ...


近排去咗美國洛杉磯嘅金曲歌王林俊傑(JJ),日前已經透露撞到鄧紫棋(G.E.M.)、張靚穎、周杰倫(周董)同吳建豪(Vanness)等,今日佢又分享同前韓國男團EXO成員吳亦凡嘅合照,不過呢兩張相就令網友相當震撼!因為小鮮肉吳亦凡除咗成面鬚根、頭髮長咗好多之外,佢仲脹咗唔少,着埋高領衫直頭好似冇咗條頸咁!網友紛紛表示第一眼完全認唔到係吳亦凡,仲話男神點解「腫」咗咁多,大嗌:「還我小鮮肉!」不過都有粉絲話吳亦凡肥咗都仲係咁靚仔,顏值大於一切!

此外,JJ仲分享咗同美國流行天王Justin Timberlake合照,興奮留言:「遇到我的偶像真開心!」網友都話好羨慕佢呀!

唔知係咪受到網友刺激,吳亦凡其後喺社交網分享咗張側面自拍,留言:「我是小胖子😌」相入面嘅佢輪廓明顯,完全冇雙下巴,但未知係新影定舊相。粉絲紛紛畀Like同留言安慰偶像,大讚佢一啲都唔肥,仲話無論佢肥定瘦都一樣咁支持,認真Sweet!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!