掃呢頁CODE去手機

2019年2月8日 星期五

Justin Bieber:Justin夫妻檔首度受訪 自爆曾抗性癮禁慾 __,Justin Bieber,

美國天王JustinBieber與索模HaileyBaldwin閃婚後一直未有拍拖出席公開活動,二人近日首度夫妻檔登上《Vogue》雜誌封面放閃,於訪 ...


美國天王Justin Bieber與索模Hailey Baldwin閃婚後一直未有拍拖出席公開活動,二人近日首度夫妻檔登上《Vogue》雜誌封面放閃,於訪問中更坦蕩剖白由拖友至閃婚的歷程,Justin大方自爆曾有性癮問題!

Justin與Hailey去年年中翻撻成功,拍拖三個月就閃婚。Justin於訪問中就講到戒掉被列為毒品的Xanax後,有感只剩下性癮問題,而他與Hailey復合前,正正就因為對抗性癮而禁慾長達一年多,自言感覺與上帝更加親近,靈魂得以改善,他更自言相信因為有好的行為,最後上帝將Hailey獎賞給他。他表示重遇Hailey即醒覺對方是自己一直想要的另一半:「當我上年6月見番佢,我先發現唔記得原來自己咁愛佢同咁掛住佢,唔記得佢為我人生帶來幾多正面影響!」更自爆二人等到9月結婚才發生性關係。

此外,Justin亦有講到吸毒時有感情況很差:「我諗有幾次我嘅保鏢半夜走入房檢查我脈搏,睇吓我仲有冇呼吸。」除了坦白講及身心健康,Justin與Hailey亦有講到結婚後亦有鬧交,認為互相講出心中所想是好事,男方又指自己是情緒不穩的人,而老婆就相當理性又有邏輯,大力放閃。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!