掃呢頁CODE去手機

2019年2月13日 星期三

【香港演員拍Netflix劇】陳鈺芸有窩夫餐車款待 收工仲有專人做facial __,陳鈺芸,

選美出身的陳鈺芸,剛在加拿大拍完Netflix製作的電視劇,由馮德倫執導的《五行刺客》,在劇中飾演大家姐的她,將留了多年的長髮剪短,早前返香港,她笑言 ...




選美出身的陳鈺芸,剛在加拿大拍完Netflix製作的電視劇,由馮德倫執導的《五行刺客》,在劇中飾演大家姐的她,將留了多年的長髮剪短,早前返香港,她笑言朋友在街上碰面,都未有即時認出她。陳鈺芸喜歡武術,曾經代表香港參加國際賽事,贏過奬項。近年,Ju Ju主力在荷里活發展,對於有機會跟Netflix合作,她表示是個很不錯的體驗:「因為自己呢幾年都拍咗好多西片,都係比較接近荷里活式製作,同拍攝亞洲電影係有唔同嘅,無論係拍攝時間,因為有工會制度,規定每日要有12小時休息時間;同埋飲食方面好豐富,整個製作會有自家廚師,然後每隔幾個鐘就會有自家廚師,然後隔幾個鐘就會有嘢食,有時候現場會有啲美食車,例如窩夫車,咖啡車,拍攝時都會幾開心。」

由於劇組的總化妝師是皮膚專家,也會幫劇中演員做facial,Ju Ju表示對方會幫佢哋做深層清潔同面膜,大家收工後,可以做埋facial先離開。


鍾意就快D Share啦!