掃呢頁CODE去手機

2019年2月9日 星期六

李彩華:收媽咪Order雪卵!李彩華自嘲未夠班做人妻 __,李彩華,

肖豬的李彩華去年工作成績美滿,惟較少時間在港陪家人和朋友,故希望新一年爭取時間與家人聚天倫。愛情路上,去年她與拍拖3年的男友何遠恒分手,雖然遺憾,但同 ...


肖豬的李彩華去年工作成績美滿,惟較少時間在港陪家人和朋友,故希望新一年爭取時間與家人聚天倫。愛情路上,去年她與拍拖3年的男友何遠恒分手,雖然遺憾,但同時亦令她成長:「其實每次經歷都會令自己成長同進步,學識點樣提升自己,喺感情路上做得更好。」她也因此學懂兩個人相處不要只看到對方的缺點,要學識如何欣賞優點,才能維持感情。

「阿媽緊張過我」

踏入新一年,李彩華決定重新出發,希望事業更上一層樓之餘,感情事亦做好準備,將個人「狀態」變回Available,迎接真命天子的來臨:「會接受正常交往,緣分嘅嘢隨緣,有適合對象出現嘅時候,當然會好好把握。」喜愛小朋友的她現時未有對象,她坦言急不來:「我阿媽緊張過我,多年前已建議我考慮雪卵,呢方面我唔抗拒,不過聽過朋友講整個過程,知道要打針,亦有朋友試過喺過程出現水腫,我依家真係未有咁優質嘅時間去處理呢件事。」

健康最大財富

她表示一切交由上天的主安排:「無論分手定單身,可能係個天認為我未裝備好去做呢個身份,可能未夠資格做人妻,所以2019年我最希望係身體健康,健康先係人生最大財富。」

場地:Mini Hotel Causeway Bay

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!