網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月26日 星期二

【新蚊娛樂】Renee李蔓瑩成網民心中最正「杜女郎」 身材有料性格可愛! __,李蔓瑩,

【新蚊娛樂】Renee李蔓瑩成網民心中最正「杜女郎」 身材有料性格可愛!
相信有睇YouTube的朋友,都會有機會睇過「杜汶澤喱騷」頻道嘅《為何深夜總是餓》節目,以主打煮嘢食為賣點,再加上每一集搭配一個「杜女郎」,令觀眾大飽 ...


相信有睇YouTube的朋友,都會有機會睇過「杜汶澤喱騷」頻道嘅《為何深夜總是餓》節目,以主打煮嘢食為賣點,再加上每一集搭配一個「杜女郎」,令觀眾大飽眼福!在四個「杜女郎」當中,最被棒上天的就是Renee李蔓瑩!

撰文:我愛Renee丨圖片:Instagram、YouTube截圖、連登





Renee李蔓瑩成為何深夜總是餓》最佳「杜女郎」

四個「杜女郎」相信大家都睇過,包括:李蔓瑩、莊端兒、貝依霖、程美段,四個都各有千秋。但講到最受歡迎的,一定是最「Gfable」的Renee李蔓瑩。深藏不露的身材再加上可愛樂天的性格,令她突圍而出。

四名女主持:貝依霖、莊端兒、李蔓瑩、程美段
四名女主持:貝依霖、莊端兒、李蔓瑩、程美段




如果有睇開ViuTv的話,應該對Renee都不陌生。主持過節目的她,自不然在杜生的節目中發揮得不錯,憑著傻吓傻吓的性格,成為網民心中的「理想女友」。而有她的《為何深夜總是餓》都總會更好看,她天真的性格再加上杜生的搞笑功能可以話係擦出不一樣的火花。





Renee除了性格可愛直率外,她的身材也非常不錯。雖然她沒有特意地Show身材,但是眼利的觀眾相信對她的姣好身材有著一定的印象!而她亦會定時在IG發放福利。做佢男朋友真係爽死了。





各位網民對Renee的評價都非常正面,唔少人更想Renee獨佔杜生嘅節目,咁就日日都見到佢(心心眼)

深藏不露都咁正~

我最期待的畫面.jpg




最後再送上Renee bb幾張可愛又性感的照片,大家慢慢細心欣賞同快啲去Follow


來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!