網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月20日 星期三

張敬軒:張敬軒私傳溝仔秘技 教粉絲獻Sing求愛圓夢 __,張敬軒,

東網巨星新節目《我和星星有個約會》首集就請來軒仔教幸運女歌迷Rachel唱情歌溝仔!Rachel偕兩位朋友「壯膽」齊齊來到偶像的錄音室,請教翻唱陳曉東 ...


東網巨星新節目《我和星星有個約會》首集就請來軒仔教幸運女歌迷Rachel唱情歌溝仔!Rachel偕兩位朋友「壯膽」齊齊來到偶像的錄音室,請教翻唱陳曉東的《心有獨鍾》:「想向一個我鍾意咗好耐嘅男仔表白,月底佢生日會有個朋友聚會,到時有個Live band,我就可以同佢唱呢首歌!」軒仔聞言笑說:「嘩,好冧喎!依家啲女仔真係好主動!」

伴奏暗戀心聲

軒仔先陪Rachel練開聲,並直接問:「你自己覺得點呀?溝唔溝到呀?」Rachel坦言:「好似唔唱好啲,嚇親佢!」軒仔先找出她的Key,再以鋼琴伴奏,更傳授「軒式」唱歌技巧:「其實唔一定下下要求唱到好似職業歌手咁,反而會嚇親佢,呢啲叫Organic,誠意搭夠,但自己要返去練,今日時間有限。」

經軒仔指導後歌藝有明顯進步,Rachel隨即請教軒仔:「有冇咩秘訣畀我追到呢個男仔?」軒仔立即傾囊相授:「男仔對女仔冇咁多要求,女仔唱歌畀男仔聽,好少會覺得冧,因為男仔好怕畀反應,特別係我呢啲咁內斂型嘅人。」更提供貼士:「一定要畀埋練歌呢段片佢睇,咁就實得!」軒仔坦言Rachel唱歌冧仔成數不高,但仍祝福她得米:「祝你好運,快啲搵到你嘅白馬王子!」並送上「愛的抱抱」為她加油,同時滿足埋Rachel同是軒仔歌迷的朋友,逐個簽名及送上「集郵」機會!

唔愛花臣𢱑折現

Rachel坦言有機會跟偶像唱歌是「發夢都估唔到」,並自爆其表白對象其實近在眼前:「頭先話鍾意咗好耐嘅男仔就係軒仔,希望佢可以接受我呢份愛意。我由小學開始已經鍾意佢,佢嘅優點真係多到不能盡錄,希望佢會收到」軒仔表示昨日他看過Rachel的「示愛」片後,驚訝到O晒嘴:「原來嗰個人係我,唉!好啦。」並大讚Rachel相當有心,又笑說:「但真係唔使搞咁多嘢,下次折現得」

媽媽級Fans 重燃Sing夢

育有5歲囡囡的Rita自小喜歡唱歌,求學時已學填詞和作曲,但性格內向只在家中自娛,而做人母後更是全心全力照顧小孩,苦無一個唱Live的機會。

張敬軒出名愛錫粉絲,希望能與她見面及合照,重燃她對音樂的衝勁。軒仔即場加插「彩蛋」與她合唱,喚起其興致,深受感動的Rita感激軒仔悉心安排:「好意外,好感動,冇諗過軒仔真係願意成全我,希望將來可以同囡囡一齊合唱佢嘅歌!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!