網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月22日 星期五

原子鏸:原子鏸出閣!蔡少芬張晉Sweet爆似自己結婚 __,原子鏸,張晉,蔡少芬,

藝人蔡少芬(Ada)與老公張晉結伴出席好友原子鏸於深灣遊艇會舉行的婚宴,二人合照時Sweet爆,Ada更輕倚老公,連張晉都忍不住謂:「好似我哋結婚咁! ...


藝人蔡少芬(Ada)與老公張晉結伴出席好友原子鏸於深灣遊艇會舉行的婚宴,二人合照時Sweet爆,Ada更輕倚老公,連張晉都忍不住謂:「好似我哋結婚咁!」

張晉指自己認識原子鏸先,因為多年前合作過,但想不到可出席對方婚禮,友情保時至今。Ada又抵死問老公有甚麼相處之道可與一對新人分享,張晉謂:「佩佩姐識教㗎平輩唔應該做呢啲嘢!」Ada即謂:「冇所謂嘅!結得婚就覺得嗰個人最適合自己,大家一齊開心就得。」二人以禮金送給一對新人,讓他們買自己喜歡的物品。

說到她於社交網指細女病了,Ada說:「係呀!佢有輕微手足口病同疱疹,醫生開了抗敏藥給她,雖然已退燒,但我給她一星期休息,唔使返學住。」她又指女兒已很生猛,昨日已在花園捉螳螂及蝴蝶。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!