網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月7日 星期四

【特登tag畀張振朗睇?】與湯洛雯SheShe咀嘴相賀28歲 蔡思貝:I love you __,張振朗,湯洛雯,蔡思貝,

(Instagram圖片)
今日2月6日,是己亥年正月初二,也是蔡思貝的28歲生日。生日要賀一賀,想不到其好姊妹湯洛雯(靚湯)在社交網貼上SheShe咀嘴照來祝賀,她還留言表示「 ...


今日2月6日,是己亥年正月初二,也是蔡思貝的28歲生日。



生日要賀一賀,想不到其好姊妹湯洛雯(靚湯)在社交網貼上SheShe咀嘴照來祝賀,她還留言表示「Happy birthday to my love」,並tag了蔡思貝。相中見靚湯及蔡思貝穿上同色系喱士裙,兩人閉起眼作狀親吻,胸貼胸、兩手交纏,好有意境。



不過,靚湯也有在hashtag中提到「#其實都想了很久post還是不post」,又特別註明「#嘴是沒有碰到喔」,還叫網民「#請用藝術嘅角度欣賞」。



至於壽星女蔡思貝,則貼上另一張角度略有不同的相片,同樣是兩人作狀咀嘴,並留言指「傻瓜s. Will always look out for each other. I love you.」然後加了一個「#我們都一樣」的hashtag。



兩人好感情,玩SheShe咀嘴也不是說不過去,但奇就奇在兩人都在post中特別tag了緋聞男友張振朗!其實靚湯、蔡思貝與張振朗合拍大台劇《機場特警》,莫非她們在暗示有甚麼三角(或多角)關係?



「男主角」張振朗有在蔡思貝的post中留言,他說:「邊個影㗎!咁有taste嘅!」至於蔡思貝的另一個緋聞男友余德丞,就留言表示:「預埋我吖喂!」有網民回覆余德丞,叫佢要主動一點才行。另有不少網民讚靚湯與蔡思貝是一對「Beautiful couple」,亦有人直接問蔡思貝是否同性戀者,但壽星女暫時未有回覆。



10萬蚊 30人分!《動腦Q》新春Q多寶

年三十至初三 3:15pm、10:30pm

豬年動腦,Q多啲money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(Instagram圖片) 湯洛雯今日貼出與蔡思貝的咀嘴照來賀好姊妹生日。(Instagram圖片) 湯洛雯今日貼出與蔡思貝的咀嘴照來賀好姊妹生日。(Instagram圖片)
蔡思貝自己也有貼相,還留言「I love you」。(Instagram圖片)

蔡思貝自己也有貼相,還留言「I love you」。(Instagram圖片)
余德丞要求「預埋我」,而張振朗則讚影得好。(Instagram圖片)

余德丞要求「預埋我」,而張振朗則讚影得好。(Instagram圖片)
網民回應都頗好笑。(Instagram圖片)

網民回應都頗好笑。(Instagram圖片)

鍾意就快D Share啦!