掃呢頁CODE去手機

2019年2月16日 星期六

【大台小花變網絡紅人】陳婉婷聲稱被屈酒店房食煙 漏夜執嘢走 __,TVB,大台,陳婉婷,

Hebe聲稱被屈在酒店房內食煙,搞到開live爆喊向網友訴苦。(互聯網圖片)
大台小花、29歲的陳婉婷(Hebe)早前應直播app邀請到英國倫敦欣賞時裝騷,有讀者爆料指她日前開live,淚如雨下聲稱被酒店屈食煙,最後要漏夜執拾細 ...


大台小花、29歲的陳婉婷(Hebe)早前應直播app邀請到英國倫敦欣賞時裝騷,有讀者爆料指她日前開live,淚如雨下聲稱被酒店屈食煙,最後要漏夜執拾細軟搬去第二間酒店。



Hebe是網絡紅人,早前參與網上鬥勁人氣比賽,勝出可獲免費機票和酒店住宿飛去倫敦睇時裝騷。據悉Hebe在出發前已事先聲明要一個人住一間房,但最後主辦單位未有兌現承諾,Hebe已經嬲爆在網上訴苦。Hebe於13號、即情人節前一天抵達倫敦後,得知要與陌生人同房,即開live說﹕「我問得好清楚係咪自己一間房,佢話係,嚟到嗰個人話要我同人share,我冇可能同一個唔識嘅人share,你話自己識嘅香港主播都話呀,唔識見都未見過,點同佢住一間房啫?!」



Hebe還透露主辦單位曾要求她先付酒店費用,但她拒絕。據了解,同行的工作人員最後讓出自己的房間,讓Hebe一人獨住,但到晚上又有酒店職員拍門,指她在房內吸煙,但由於是男職員,她堅持不肯開門,由於擾攘太耐,最後更被附近住客投訴太嘈。



之後酒店職員要求Hebe出作賠償,要求支付額外250英鎊,即約2500港元的「清潔費」,她再度拒絕後,索性漏夜搬到其他酒店。《蘋果》曾聯絡Hebe,但一直未有回覆。





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



Hebe聲稱被屈在酒店房內食煙,搞到開live爆喊向網友訴苦。(互聯網圖片) 粉絲當然好心痛(互聯網圖片) 粉絲當然好心痛(互聯網圖片)
(互聯網圖片)

(互聯網圖片)
Hebe正身在倫敦(互聯網圖片)

Hebe正身在倫敦(互聯網圖片)
(互聯網圖片)

(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!