掃呢頁CODE去手機

2019年2月18日 星期一

【唔怕大台小器?】邀ViuTV男團MIRROR任個唱嘉賓 TVB歌手吳業坤好大膽 __,TVB,Viu,ViuTV,吳業坤,大台,

現年28歲的吳業坤(坤哥),2010年參加無綫歌唱比賽節目《超級巨聲2》入行,出道僅16個月便在紅館舉行首個演唱會,至今年4月19日,坤哥將在紅館舉行 ...


現年28歲的吳業坤(坤哥),2010年參加無綫歌唱比賽節目《超級巨聲2》入行,出道僅16個月便在紅館舉行首個演唱會,至今年4月19日,坤哥將在紅館舉行第二次個唱「小句號演唱會2019」。



《蘋果》收到消息,原來坤哥落實邀請姜濤、陳卓賢(Ian)等12人組成的人氣男團MIRROR擔任個唱嘉賓;然而,坤哥是無綫經理人合約藝人和歌手,而MIRROR則是無綫死敵ViuTV歌手,坤哥膽敢邀敵台歌手做個唱嘉賓,難道不擔心大台小器?



記者昨向坤哥所屬星娛樂唱片公司總經理朱浩棠(Tommy)了解,Tommy承認坤哥請來MIRROR做嘉賓,他說:「係呀,喺大家溝通嘅過程裏邊,覺得係一個幾好嘅performance,同埋我哋覺得音樂冇分乜嘢電視台,所以我哋覺得可以邀請佢哋。」為何選擇MIRROR?Tommy說:「MIRROR同佢(坤哥)出身其實好接近,大家都係電視台比賽出身,然後開始踏入娛樂圈,亦都睇到佢哋嘅努力,我哋喺傾嘅過程中,其實可以帶埋佢哋去紅館,等於之前大家畀個機會坤哥踏足紅館咁樣。」



TVB歌手找ViuTV歌手做嘉賓,難道不怕敏感?Tommy說:「音樂就冇分嘅,最緊要大家都係為咗音樂、為咗一個文化去做呢件事,我哋又唔係要求MIRROR上TVB,或者係坤哥上ViuTV,我哋只不過喺紅館舞台做音樂畀大家欣賞之嘛。」難道不怕TVB小器?Tommy說:「我覺得唔會嘅,大台都好清晰,佢哋都知道好多歌手需要其他媒體去支持宣傳,但當然同時都要尊重合約精神,如果某一啲歌手、一啲藝人,如果同TVB有合約嘅,當然不能出現喺其他電視台度啦,但如果喺舞台上演出,TVB應該唔會介意嘅。」



MIRROR經理人花姐昨在電話承認MIRROR將擔任坤哥紅館個唱嘉賓,說到坤哥與MIRROR所屬電視台是競爭對手時,花姐說:「我自己就覺得冇乜點分嘅,我應承嗰陣就冇諗過TVB定係ViuTV,我淨係覺得難得有一個前輩邀請MIRROR,仲可以上紅館,我覺得對MIRROR嚟講係好事。」說到MIRROR今次將是首次踩入紅館,花姐說:「係呀,畀佢哋試吓、興奮吓,佢哋聽到真係十分開心,開心到好似小朋友咁yeah。」



【編輯推介】



【可以拖實老公當扶手】孖陳豪行207級樓梯上塔頂 陳茵媺半路幽閉恐懼症發作

https://bit.ly/2S8kK7J



【賭王健康穩定】連日憂心終於識放鬆 超蓮赴台為閨密慶生

https://bit.ly/2X87mUZ



【渣馬2019】68歲大AL有心有力 順利完成全馬賽事

https://bit.ly/2S8YJG2



【天后真空期】山本彩加盟環球 攝位做歌姬

https://bit.ly/2toR6Bj



【韓流】日前自嘲發福 31歲文根英面圓圓獲讚童顏

https://bit.ly/2BFf3IW



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI





 吳業坤日前舉行個唱記者會,無綫高層樂易玲(左)和唱片公司高層Tommy(右)到場力撐。(資料圖片) 吳業坤日前舉行個唱記者會,無綫高層樂易玲(左)和唱片公司高層Tommy(右)到場力撐。(資料圖片)
 吳業坤將於4月舉行第二次紅館個唱。(資料圖片)

吳業坤將於4月舉行第二次紅館個唱。(資料圖片)
MIRROR是ViuTV《全民造星》比賽出身組合。 (資料圖片)

MIRROR是ViuTV《全民造星》比賽出身組合。 (資料圖片)
花姐指MIRROR 獲悉任坤哥紅館個唱嘉賓時開心不已。(資料圖片)

花姐指MIRROR 獲悉任坤哥紅館個唱嘉賓時開心不已。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!