網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月5日 星期二

張家輝:【老婆冧豬】青雲分擔家務VS家輝愛的宣言 __,劉青雲,張家輝,

張家輝與劉青雲鏡頭前盡顯影帝光芒,骨子裏卻是出名的愛妻號,不時隔空晒恩愛。趁今日大年初一兼主演賀歲片《廉政風雲煙幕》正式開畫,兩人公開向賢內助關詠荷及 ...


張家輝與劉青雲鏡頭前盡顯影帝光芒,骨子裏卻是出名的愛妻號,不時隔空晒恩愛。趁今日大年初一兼主演賀歲片《廉政風雲 煙幕》正式開畫,兩人公開向賢內助關詠荷及郭藹明發表愛的宣言,感激她們持家有道,讓他們專心為事業拚博,家輝笑指沒有東西比愛爆老婆更緊要,青雲則幽默指新年大贈送,剪樹葉及陪貓狗,以減輕老婆「負擔」!

除了同是影帝級人馬,張家輝與劉青雲各有另一半關詠荷與郭藹明,齊齊被譽為圈中模範夫妻。兩位昔日的無綫花旦,甘願為婚姻退下火線,化身家庭主婦當「背後的女人」,為老公打理家庭,實行男主外、女主內,家輝更是一家三口,育有12歲女兒張童;青雲雖然已婚21載仍未有兒女,但夫婦仍然恩愛無減。

放假留家Hea食瞓

家有賢內助,令家輝與青雲可以專心為事業衝刺,難怪兩人受訪時提起另一半,即時一臉甜絲絲,更趁着踏入豬年首日公開愛的宣言,家輝說:「老婆持家有道?呢樣唔使講,咁我本身都要付出好多代價,我要好愛佢㗎!哈哈!」認真肉麻!他不諱言全因老婆專注家庭,才可讓他得以專心工作,即使不用開工也不會留在家,反而逗留辦公室睇劇本,結果換來女兒「棄愛」,被老婆取代最愛的人位置!至於平日較含蓄的青雲則以另類方法放閃:「財政平時都一齊分擔嘅,咁今年農曆年唔使宣傳新戲,咁咪幫手放吓狗、同隻貓玩吓,剪吓樹嗰幾塊葉咁(唔同老婆旅行?)做完嘢先諗出埠」

家輝與青雲合作英皇賀歲片《廉政風雲 煙幕》,相隔五年再次結片緣,火花仍然不斷。談到農曆年前忙於四出宣傳,兩男均表示無任歡迎,皆因年初一起便有幾日休息,家輝笑言難得有假期,鐵定留在家中全面Hea、瞓、食:「原本想去旅行,但撞啱有拜年,到時要去仙姐(白雪仙)度都走唔開!(留喺屋企下廚?)好懶!通常Hea吓、瞓吓同食吓,做番自己,休息到似生無可戀嘅人咁!不過有時要做吓運動,拍完《激戰》後都有Keep住做!」近年有執導演筒的他,問到豬年可會再接再厲?家輝自言的確有題材想拍,奈何以演員身份接拍的電影已排滿檔期。問到會否再與「伯樂」林超賢合作?他笑說:「佢仲識我咩!知佢拍緊6億製作新戲!我加林超賢咁港式嘅配搭,係想再做嘅,佢都想返香港拍吓地道電影,所以一切等佢完咗佢嗰壇嘢先!」

挑戰不適合任務

青雲則表示未有回顧狗年已發生的事,但就搞笑說:「冇殺人放火就得呢樣嘢我都達標,同埋拍到自己鍾意嘅戲。豬年會選擇可能唔適合我做嘅都試吓,要相信導演,其次係希望健康、開心啲。」

六奪影帝關佢事

張家輝與老婆關詠荷(Esther)曾經齊齊在無綫拍劇,當年拍拖同居一齊收工,夜靜時家輝更要對方孭他行上長長樓梯返歸,大玩另類恩愛。2003年結束10載愛情長跑,婚後的Esther放棄幕前專心相夫教女,並不時為遇挫折的老公作出耐心鼓勵,2009年家輝以電影《證人》拿下6個影帝,他領獎時感言:「所有嘅功勞都係我老婆嘅,佢係我今生最大嘅收穫!」家輝多年來常被拍到帶着妻女外出,54歲的Esther依舊美麗動人,可想而知愛的滋潤有多神奇。

街頭攬錫勝新婚

劉青雲與郭藹明(Amy)由1994年開始拍拖,1998年6月接埋天窗,結婚超過20年。青雲曾在一次訪問中坦言老婆是他人生最好的禮物,並在2015年奪金像影帝時,在台上感言冧到老婆眼濕濕:「我要多謝我太太,每次當我揸住隻太空船,飛到去宇宙唔知邊一度嘅時候,你總係有辦法,令我好安全咁返嚟地球!」其後更開製作公司名為「小飛船」。兩人早前被拍得睇戲,散場時Amy公開施冧功,兩手從頸環抱老公撒嬌攬錫,甜蜜儼如新婚!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!