網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月19日 星期二

余文樂:【理想VS現實】余文樂囝囝食飯情景係點? __,余文樂,

早前藝人余文樂(樂仔)同台灣男星彭于晏家姐彭于藍(Lan)gathering,點知Lan就喺社交網上載咗幾張樂仔抱住BB嘅合照,引起網民熱烈爭議相中B ...


早前藝人余文樂(樂仔)同台灣男星彭于晏家姐彭于藍(Lan)gathering,點知Lan就喺社交網上載咗幾張樂仔抱住BB嘅合照,引起網民熱烈爭議相中BB究竟係咪樂仔嘅囝囝余初見。雖然Cody嘅樣貌再次成為焦點,不過睇嚟無礙樂仔夫婦保護囝囝嘅決心!呢日,樂仔老婆王棠云(Sarah)再晒出湊仔嘅生活照,相中Cody繼續以側面示人,始終未有曝光「真面目」。

睇番啲相,Sarah分別上載兩張餵囝囝食飯嘅相,第一張見Cody超乖咁等媽咪餵食飯,但第二張相嘅佢就失晒控爬向窗邊,搞到Sarah勁無奈。原來,呢兩張圖分別代表「理想中」同「現實中」餵BB食飯嘅情景…Sarah更搞笑咁留言:「只有媽媽們懂,吃飯速度會胃痛,但我還是愛你啦。」即引起唔少媽媽共鳴!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!