掃呢頁CODE去手機

2019年3月12日 星期二

張兆輝:投資磚頭最實際!張兆輝賣樓賺1,000萬 __,張兆輝,

藝人張兆輝日前以1,700萬成功賣出位於馬鞍山翠擁華庭的複式連平台特色戶,實用面積1,105方呎。據知他2005年以654萬購入,現在售出賺了1,04 ...


藝人張兆輝日前以1,700萬成功賣出位於馬鞍山翠擁華庭的複式連平台特色戶,實用面積1,105方呎。據知他2005年以654萬購入,現在售出賺了1,046萬元!對此,東網聯絡上張兆輝,他指剛剛成交:「依家都係一個好價,地產經紀都同我講依家個樓市都穩定咗,遲啲就會跌,所以要留番啲資金等樓市跌咗再入市。」

他還表示向來有買磚頭投資,認為是最穩陣和保值的投資方法:「因為爸爸喺我細細個就同我講『有瓦遮頭』係好重要,所以我好細個已明白呢個道理。同埋香港人買樓嘅問題向來好令人關注,大家都係希望可以『有瓦遮頭』。」又指在訓練班時已留意樓價:「當年買一個豪宅只係需要70幾萬,呢幾十年嚟見樓市不斷升到依家天價,就連元朗嘅單位都要萬幾蚊呎,所以香港嘅地理因素關係,買樓就係最好嘅投資。」

提到結婚22周年,他說:「點都要寫幾句氹佢,估唔到咁快就結咗婚咁多年,自己一向都係浪漫嘅人,平時都會同老婆講情深說話,加上依家啲仔女去咗外國讀書,我哋兩個人相處時間更多,更加要氹吓老婆。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!