網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月26日 星期二

【靚靚唔做虎媽阿仔即發奮】12歲魔童反自我鍛鍊 踩板2粒鐘練跳200次丨每日封面 __,王維基,袁詠儀,靚靚,魔童,

靚靚跟COOL魔的12歲仔魔童,除遺傳父母高䠷身材,更有父母活潑性格嘅DNA。早幾日天氣好,他就跟工人姐姐去踩板,估唔到魔童咁認真去玩踩板。下午四點左 ...




靚靚跟COOL魔的12歲仔魔童,除遺傳父母高䠷身材,更有父母活潑性格嘅DNA。早幾日天氣好,他就跟工人姐姐去踩板,估唔到魔童咁認真去玩踩板。下午四點左右,佢已經到赤柱廣場,一個練習咗一陣,就叫工人姐姐幫手拍片,之後再睇返PLAYBACK,唔放過每個進步機會。

失敗又嚟過,魔童在兩粒鐘內,練習達二百次,難怪有粉絲啦。當日有個幾歲大嘅粉絲睇到唔肯走,要阿媽叫先肯離開。他又跟志同道合嘅朋友仔,一齊練習難度高動作。

其實,靚靚最初對魔童管教好嚴,試過週一至五都安排魔童上學習班,就連魔童嘅老師都暗示他沒有玩耍時間,令靚靚反思做媽咪過份專制。唔做虎媽後,靚靚同魔童關係愈來愈好,而魔童連玩滑板都咁專注認真,毅力驚人,睇嚟靚靚唔需要擔心魔童嘞。


鍾意就快D Share啦!