掃呢頁CODE去手機

2019年3月7日 星期四

歐聯:【東體爭議】終極審判!曼聯個12碼啱定錯? __,曼聯,

曼聯喺歐聯戲劇性淘汰巴黎聖日耳門(PSG)殺入8強,完場前嘅12碼無疑係決定性,亦引嚟唔少爭議,賽後PSG球星尼馬喺社交網留言痛批:「恥辱!歐洲足協搵 ...


曼聯喺歐聯戲劇性淘汰巴黎聖日耳門(PSG)殺入8強,完場前嘅12碼無疑係決定性,亦引嚟唔少爭議,賽後PSG球星尼馬喺社交網留言痛批:「恥辱!歐洲足協搵4個完全唔識波嘅人去控制VAR,呢個12碼根本唔存在!打中背脊點解會係手球?食X屎」

前英超球證希斯亦認為曼聯呢個12碼好夠運:「如果我控制VAR嘅話,一定唔會建議球證翻睇,VAR係用喺明顯而清晰嘅錯誤上面,呢個並唔係,點解球證唔夠膽貫徹自己最初嘅決定(冇12碼)?球員要有意圖移動手臂去掂個波先至係12碼,唔理手球嗰刻處於咩位置,我認為呢個手球並唔係蓄意。」

估唔到嘅係,里奧費迪南、奧雲同夏格維斯3位前曼聯球員,都話呢個12碼係唔值得,里奧費迪南表示:「派斯奴甘佩比根本冇得避,我唔明啲人話後防要將對手收喺背脊後面嘅講法,咁樣踢波點會拎到平衡?唔好搞錯,我好開心曼聯晉級,但我唔認為呢個係12碼。」夏格維斯就呼籲VAR成員應該引入退休球員,咁樣可以幫助球證明白球員嘅處景。

不過,另一位前英超球證比德禾頓就有唔同睇法:「派斯奴甘佩比將隻手張開後擰轉身,但佢冇打算為自己隻手負責任,根據呢一刻嘅球例,咁樣就係12碼。我知道歐洲足協會喺6月修改有關手球判罰嘅條例,但以目前球例呢球就係12碼。」

至於名哨卡頓保就分析球證嘅考慮過程:「首次,球證只係依從歐洲足協嘅指令,即係球員隻手伸開,而且係喺一個『唔自然』嘅位置,呢方面球證決定係一致嘅。不過我明白PSG點解咁憤怒,呢個手球喺英超出現一定唔會有事,派斯奴甘佩比並唔係蓄意手球,用慢鏡睇手球永遠都覺得好肉酸,但用實際速度去睇,派斯奴甘佩比根本想縮但縮唔切。」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!