掃呢頁CODE去手機

2019年3月13日 星期三

15歲仔辣㷫人妻!阿嬌舌戰辮子MC Jin MC Jin,娛樂,鍾欣潼,阿嬌


做咗人妻嘅鍾欣潼(阿嬌)魅力依然沒法擋,東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》就請嚟阿嬌,幫00後鐵粉Cyrus圓夢。年僅15歲Cyrus最鍾意聽阿嬌 ...



做咗人妻嘅鍾欣潼(阿嬌)魅力依然沒法擋,東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》就請嚟阿嬌,幫00後鐵粉Cyrus圓夢。年僅15歲Cyrus最鍾意聽阿嬌Featuring歐陽靖(MC Jin)嘅《心多》,自己就想擁一隻同阿嬌嘅MV,咁真係可以幫佢夢想成真?

第一次見到女神真身嘅Cyrus,當然緊張到震,搵咗三個阿嬌忠粉組成「壯膽女團」助聲勢,Cyrus為咗阿嬌幫佢圓夢,竟出鬼主意要「舌戰」阿嬌,係咪咁大膽呀?

一輪「舌戰」後,Cyrus又要求多多,搞到到阿嬌發晒火,差啲搞到收唔到科呀。想知最後有冇幫到Cyrus圓夢,期間阿嬌仲金句連連,笑料百出添!內容咁精彩,點可以唔睇《我和星星有個約會》呀?!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!