掃呢頁CODE去手機

2019年3月3日 星期日

【最愛父女戀?】黃玉郎戀過16歲初熟黎姿 最誇張一次足足大女友34年 __,黃玉郎,黎姿,

《喜劇之王》經典對白:「錢我大把,有本事就嚟攞啦。我要搵初戀呀!初戀呀!」講起初戀,通常都嫩口啲㗎啦,咁啱身家億億聲嘅黃玉郎,戀愛對象通常都係細佢一大 ...




《喜劇之王》經典對白:「錢我大把,有本事就嚟攞啦。我要搵初戀呀!初戀呀!」講起初戀,通常都嫩口啲㗎啦,咁啱身家億億聲嘅黃玉郎,戀愛對象通常都係細佢一大截嘅嫩口美女,大談父女戀,唔通佢又要初戀?

黃玉郎雖然有過多段戀情,但只有一次成功拉埋天窗,就係1971年同漫畫家馬夢妮結婚,於1987年離婚。回復單身後嘅37歲黃玉郎,開始鍾情年紀同佢有返咁上下距離嘅妹妹仔,例如離婚無耐就睇中當時只得十六、七歲嘅黎姿,不過都係兩年就玩完,據聞當時被飛嘅黎姿受到好大打擊。

黃玉郎同倪詩蓓嘅感情亦都為人熟知,畢竟女方係張國榮初戀女友,而且同黃玉郎年齡相差十幾年。二人喺1999年相戀,第二年就生咗個仔,但係無註冊結婚,2004年更分埋手,倪詩蓓就帶住患有自閉症嘅仔離開香港到新加坡生活。此外,黃玉郎喺2013年又被影到同細三十四年嘅林熹瞳拖住食宵夜。

黃玉郎一直都好好艷福,咁多年嚟都大把妹妹仔埋身談父女戀,真係寶刀未老,勁揪!


鍾意就快D Share啦!