掃呢頁CODE去手機

2019年3月2日 星期六

【華姐2019】繼陳凱琳後為港增光 陳曉華大熱奪冠 __,華姐,陳凱琳,陳曉華,

香港代表(中)陳曉華,奪得華姐冠軍,至於亞、季軍則由(左)王慧媛及(右)吳雅珠,分別奪得。
「2019國際中華小姐競選」今晚於將軍澳舉行,19位來自世界各地佳麗爭奪后冠,經過才藝表演、泳衣和問答等環節後,大會宣佈最後5強,來自夏威夷的4號王慧 ...


「2019國際中華小姐競選」今晚於將軍澳舉行,19位來自世界各地佳麗爭奪后冠,經過才藝表演、泳衣和問答等環節後,大會宣佈最後5強,來自夏威夷的4號王慧媛、香港代表5號陳曉華、8號來自倫敦的賀灕灑、13號來自來紐約的吳雅珠和17號來自大溪地的楊美麗順利晉身5強。

相關新聞:【華姐2019】陳曉華空中呼拉圈失手 照獲TVB評判畀高分



結果由陳曉華摘取后冠成為國際中華小姐冠軍,亞軍為王慧媛,季軍為吳雅珠,而來自曼谷的1號鄭子怡獲選為友誼小姐。國際中華小姐前身為國際華裔小姐,1988年第一屆由香港小姐李嘉欣取得冠軍,之後2000年郭羨妮取得冠軍,至2014年由陳凱琳奪得,今次陳曉華摘冠,是繼陳凱琳14年後,香港代表再次奪得國際中華小姐冠軍寶座。



現年24歲的陳曉華(Hera),三圍是33、24、35,今次代表香港出戰華姐,事前已經成為大熱門,出爐華姐冠軍Hera坦言十分開心:「我啱啱先知自己係第4個香港代表拎雙料冠軍,真係好榮幸,今晚有好多朋友喺現場,聽到宣佈一刻有咁多人支持,真係好開心。我而家同選港姐嘅心情一樣,最想食嘢,我真係超肚餓,希望可以食番多啲澱粉質嘅嘢,之前為咗減肥要忍口,但係早幾日可能因為壓力太大,忍唔住偷食朱古力。」提到在才藝表演失手?Hera笑說:「其實一開始就失手,可能太緊張,希望觀眾唔好見到我面容扭曲,但係好快就要調節心情繼續表演。」稍後要與其他佳麗一同返酒店,所以未有慶祝活動,或者與其他佳麗一齊吃東西。

相關新聞:【似陳茵媺有So】自嘲乜都唔知 陳豪:似Aimee加半分



她的父母今晚亦有在場欣賞,對於女兒今次成為華姐冠軍,他們說:「之前都擔心佢壓力大,但係叫佢好好享受比賽過程。」至於會否支持陳曉華入行?陳爸爸說:「佢做乜嘢我哋會支持。」亞軍王慧媛和季軍吳雅珠亦表示很滿意今次賽果,對自己的表現滿意。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



3月7日《動腦Q馬拉松》

一日玩11場 全日派22萬

12:30pm-10:30pm

Let's QQQQQQQQQQQ the money!

http://bit.ly/2ICO2Mb



香港代表(中)陳曉華,奪得華姐冠軍,至於亞、季軍則由(左)王慧媛及(右)吳雅珠,分別奪得。 (左起)友誼小姐鄭子怡、亞軍王慧媛、冠軍陳曉華及季軍吳雅珠。 (左起)友誼小姐鄭子怡、亞軍王慧媛、冠軍陳曉華及季軍吳雅珠。
陳曉華奪冠後,得到其他佳麗祝賀。

陳曉華奪冠後,得到其他佳麗祝賀。

鍾意就快D Share啦!