網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月6日 星期三

【孫耀威直播2小時賺7位數】帶挈商演接唔停 最搞笑工作邀請係… __,孫耀威,

原來香港歌手想賺人仔,唔一定上節目登台唱歌㗎。Eric孫耀威就醒啦,發掘到條新財路,做直播網紅,據聞彈琴唱歌兩粒鐘就大賺7位數港幣,吸金力相當強勁!佢 ...




原來香港歌手想賺人仔,唔一定上節目登台唱歌㗎。Eric孫耀威就醒啦,發掘到條新財路,做直播網紅,據聞彈琴唱歌兩粒鐘就大賺7位數港幣,吸金力相當強勁!佢自己都話意想不到:「原來網紅嘅收入係好勁,我今次做咗先知道。」

相信其他歌手之後都會開始仿傚,但都唔係話想做就做到,Eric話香港藝人暫時好難喺內地直播平台做到實名認證,佢自己都用咗大半年時間同干台方面溝通,爭取同內地藝人一樣做直播,最後先成功成為第一個香港實名認證藝人。實名認證有咩用?簡單嚟講,認證咗先可以拎到版稅。

問到Eric點解會識得加盟直播平台開LIVE,佢話靈感嚟自抖音:「舊年喺內地拍戲時,我覺得好奇怪,點解個個人都玩抖音,無論身邊女主角、導演、老臨都好,全部都玩抖音。」佢更發現,抖音上面有唔少人瘋狂轉載自己嘅商演視頻,點擊率仲好誇張:「試過一啲我商演嘅Video可以有過億點擊,變咗好多人喺網上面重新將我啲舊歌、舊戲翻炒出嚟當成新嘅。例如《愛的故事上集》係首舊歌,但內地網民當成新流行曲咁去學唱,連帶我以前一啲內地電視劇都攞返出嚟睇,所以一時間變咗喺網上充斥咗好多我嘅作品。嗰幾個星期好勁,突然間我喺抖音入面由零開始,最後有四百幾萬fans,因為咁樣就變咗好多網上平台邀請我去佢哋度做直播。」據知Eric嘅直播,最高峰有350萬人去睇,係一個電視台都未必做到嘅數字。

Eric好快成為直播界紅人,連帶有更多平台邀請佢,例如喺新平台做一個新歌發表會,咁就破咗人哋全年點撃率,認真厲害。然後商演邀請亦都接踵而來。「我個北京經理人公司熱線俾佢哋炸咗好幾個月,好多好多人搵上門,包括正常品牌商演或者地產嗰啲,搞笑嘅係一啲人嘅婚禮會叫我去做證婚人,有好多好搞笑㗎。」

記得Eric喺上年年尾舉行演唱會時,講過希望喺入樂壇25周年呢個重要時刻,能夠去各大小城市做show,哪怕係商演又好歌友會都好,都想面對面見一見fans:「可能佢哋支持咗我好耐都無見過我真人一面,無聽過我唱LIVE,好想透過25周年呢件事去回饋返俾佢哋,多謝佢哋。」Eric做到喇!憑住抖音、直播平台等網絡威力,佢變成當紅炸子雞,帶挈好幾十個商演,能夠去唔同地方見fans。


鍾意就快D Share啦!