掃呢頁CODE去手機

2019年3月13日 星期三

吳亦凡:【28cm的苦惱】吳亦凡巨到震驚網民 __,吳亦凡,

內地男星吳亦凡憑高大身形加俊俏面孔,喺圈中非常煞食,不過原來佢對腳都一樣咁出眾!近日吳亦凡對腳上咗微博熱搜榜,原來網民係畀佢對46碼超級大腳嚇親!46 ...


內地男星吳亦凡憑高大身形加俊俏面孔,喺圈中非常煞食,不過原來佢對腳都一樣咁出眾!近日吳亦凡對腳上咗微博熱搜榜,原來網民係畀佢對46碼超級大腳嚇親!46碼…即係足足有成28cm,接近成把間尺咁長喎!

有網民搵番吳亦凡出席活動時嘅俯視角度圖片,一望之下,佢對鞋大到好似船咁,相當誇張。亦有人發現吳亦凡過往曾經同最近誕子嘅內地女星趙麗穎合拍MV,當中有一幕係女方踩上吳亦凡對鞋度,趙麗穎嘅34碼袖珍腳同吳亦凡對鞋瞬間形成強烈對比。而一向走在時尚尖端嘅吳亦凡不時被拍到踩住對鞋踭嚟行,拍攝節目時又被粉絲發現佢對拖鞋唔啱Size,搞到雙腳後腳掌幾乎掂地,唔知係咪對鞋冇足夠空間容納佢隻腳呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!