網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月8日 星期五

【天涯相逢〡蓋世寶訪問戴志偉】無綫工作30年劈炮唔撈 轉做地產再做保險 戴志偉:過嘅生活似番一個人 __,曾志偉,無綫,蓋世寶,

蓋:你點睇𢱑撈同擦鞋?【天涯相逢〡蓋世寶訪問戴志偉】藝人收入低每晚走6場唱歌搵錢戴志偉:我係唔捱得窮嘅人戴:坦白講,呢兩個名詞對我嚟講 ...




蓋:你點睇𢱑撈同擦鞋?

戴:坦白講,呢兩個名詞對我嚟講都好陌生,我從來未𢱑過撈,亦都未擦過鞋,我唔識擦鞋,可能我上唔到位就係因為我唔識擦鞋,所以好難講到俾你聽。其實𢱑撈比擦鞋好,𢱑撈只係好表達你嘅意慾,例如話我鍾意拍戲、好鍾意唱歌,你俾機會我啦。咁樣其實好有效,因為對方會俾你感動到,天道酬勤,如果你好勤力去做一件事,你話一開始我唔計較酬勞,就有機會衝出去做;至於擦鞋我就真係唔識教人,我完全唔識擦鞋,從來無擦過鞋,無論對方係咩嘢人,我做自己嘅工作,如果擦鞋叻嘅可以教吓我。

蓋:因為咩原因,會真正離開TVB?

我身上賺,最好每次續約都唔加薪,可以嘅話,減少少就仲好,今年賺唔到錢嘅就想你減少少,反而你都唔志在,外邊大把資源,佢哋會有呢個想法。其實我走係有幾個原因,第一佢哋成日話我唔夠騷,叫我還騷,我話人喺度,又無人唔識我,如果你俾唔到工作我,呢個係你嘅問題,唔係我嘅問題,點解你會同我講,應該係我同你講喎,「我唔夠騷喎,你諗吓辦法」有一年仲好笑,佢話我唔夠騷,不過我哋有方法,嚟緊三個月都無糧出,要停薪,因為你要還騷,但係我可以同你講,之後三個月會有好多騷,會爆晒,然後夠抵銷你呢三個月嘅糧,不過遲三個月出糧,我可以向你擔保,佢咁樣同我講,我話只要你安排到咪得囉,但結果真係爆咗。

蓋:但做到嘔嘅?

戴:我覺得其實全部都係你控制,用唔用係你話事,你用又得,唔用又得,然後第二年又同我講,話我今年唔係好夠騷,不過我同你求咗情,咁你減少少騷錢啦。我話其實唔想再簽,佢話唔好啦,簽啦,只係減少少啫,我睇吓有冇辦法幫你爆騷,跟住又過咗一年。到下一年簽約又再講一次,我話算啦,大家都行到呢步,我都唔係好想再簽,反正自己外邊都好忙,好多生意,你哋嘅資源並唔足夠令我每一次都必定要接受你嘅要求,於是就離開咗,做番自己工作,感覺好舒服,因為拍劇都好辛苦,其實咁多年以嚟我都好怕捱夜。

蓋:但係你捱咗好多年?

戴:捱咗好多年,所以呢一刻想轉,其實八九年開始做地產,然後九九年有做一啲財務策劃,到一二、一三年左右就離開咗電視台。離開之後我覺得好舒服,因為過嘅生活似番一個人,其實過去日子太多工作,其實唔可以好好去渡假,想放假一、兩個星期真係好難,因為TVB唔可以放假,任何時間你話想放假都唔可以,會話你將會有騷,唔好放咁多,兩日就無問題,一個星期就唔得喎,你等一陣先啦。但到我離開電視台,過番自己嘅生活,一年中可以去兩個星期、三個星期,幾時去都得,任何時間去都得,去幾耐都得,係好舒服,去邊度都得,咁樣都係一個轉變。

蓋:覺得藝人身份會有幫助,定係更困難?

戴:其實所有嘢都係睇你嘅出發點,如果你嘅準備係充足同專業嘅話,係會有幫助嘅,但最緊要自己嘅出發點,就係要準備自己,唔可以不學無術,只係掛名,要真係去做呢件事。其實我考咗好多牌,我從事策劃工作,喺三年內考咗六個資格,喺香港校外進修讀書,考咗六個學科,咁樣對方就會信服你。

蓋:係因為自己有興趣,定係因為收入豐厚?

戴:其實前者係多啲嘅,因為當年做地產,九七年時大跌市,覺得自己前景好迷茫,然後就轉做財富策劃,因為自己之前喺各方面都有啲投資,覺得唔錯,於是的起心肝去做,因為無退路,一定要去做呢件事,結果好博命去做,呢世人都未試過咁勤力去讀書,三年讀咗六個學科,係好厲害,我都覺得自己好叻,但人就係咁樣,當你有需要就會去做,同埋自己都覺得幾適合做呢個工作。

蓋:有咩建議俾一啲仍然默默耕耘嘅藝人?

俾自己一個時限,呢段時間之內你可以投入去做,但大前提係你無乜經濟負擔,如果你有經濟負擔而去做嘅話,就要將時間縮短,因為好坦白講,而家做嘅唔係話你才能好,或者覺得自己樣樣都好,就可以成功,係需要天時地利人和,要有人脈,同埋背後有人支持你,究竟有冇人支持你?佢哋點解要支持你?要衡量呢方面。當然有才能嘅一樣可以發揮,但係你嘅才能去到邊一點呢?你嘅才能係咪一出嚟就爆炸性,或者每一次都令人驚喜、驚嘆?自己有冇俾心機去思考,同俾心機去做呢?我覺得時限好緊要,因為過咗黃金時間嘅話都會幾坎坷,我本身比較實際,我覺得資源好緊要,如果你控制得唔好,當你過咗黃金時間,可能會迷失喺唔夠資源嘅生活當中,因為你知道而家樣樣嘢都好貴,所以我都鼓勵若果你真係有志,係可以去做,不過要知道自己嘅潛能喺邊度,同埋實力去到邊度,同埋你有冇咁嘅能力花時間去等待。但我覺得而家有樣好,我見到一啲網上平台可以幫到你,如果你有啲特點,唔需要依靠一個機構,因為要一個機構去捧紅你,坦白講會有好多考慮因素,你未必係佢嗰杯茶,或者佢已經有好多杯茶喺度,背後有好多原因我哋唔清楚,你就可以利用呢啲平台去發揮,當你累積到一班觀眾、收視,就已經成功咗一大步,同埋資源就會返嚟,呢個都係一個方法,而家相比以前係比較幸運,以前無呢樣嘢,而家可以,尤其是如果可以打入國內平台,講緊嘅係十幾億人。

蓋:大家有冇留意,志偉哥講青春有限嘅時候,係望一望我?

戴:無~無~無。

蓋:我收到㗎喇,呢段說話我會無限

loop,聽多幾次,消化一下,其實我都有set時限俾自己,唔係話要有咩嘢成績,不過唔會無限地等。

戴:同埋你要知道係邊個掌握,因為我哋唔可以等運到,唔好期望平地一聲雷,咁樣係好困難,要真係創造一啲嘢去吸引人,同埋要自己主導,唔好俾人控制,我都話,如果你俾一個機構控制,機會係會好微。自己去創造,諗一啲嘢。

蓋:今日好多謝志偉哥哥嘅分享,我希望有一日可以同你同台一齊jam歌。

戴:我都希望。

【蓋世寶訪問你】參加第八期訓練班的蓋世寶Lulu,入行後被派去主持兒童節目,一做就做了18年。15年轉了去戲劇組的Lulu本來以為有新開始,可惜不擅擦鞋不懂搲撈的她怎搲都沒有用!Lulu離開工作了23年TVB,不定時為壹周刊主持「蓋世寶訪問你」,大家要留意呀!

攝錄:黃志明、蕭敬漁

策劃:肥A

主持人:蓋世寶

化妝及髮型:毛毛


鍾意就快D Share啦!