網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月18日 星期一

【30歲前唔敢諗將來】15歲開始幫老豆還百萬債 李彩華俾公司無理雪藏 老闆叫做潛規則:點窮都冇諗過要做 __,李彩華,

今日的李彩華,有事業又嫁到好老公,回望過去,十五歲初出道,她本來是個開心女孩。當時做模特兒的她,已經有六位數字收入。直至爸爸生意失敗,由她負起共七位數 ...




今日的李彩華,有事業又嫁到好老公,回望過去,十五歲初出道,她本來是個開心女孩。當時做模特兒的她,已經有六位數字收入。直至爸爸生意失敗,由她負起共七位數字的債務,人生從此不一樣。

「欠債新聞一出,經理人公司仲偷偷雪藏我,還債已經成為屋企負擔,繼而之後同公司解約,又要賠錢,真係雪上加霜。我記得當時正值沙士時期,好多人冇嘢做,有一個音樂會,喺為香港人打氣,全部藝人都有去,我竟然留喺屋企睇電視,我當時真係好心酸。就算拍劇,連服裝姐姐都白眼,我問佢攞一對拖鞋,佢同我講搵唔到。到另一個而家已經係天后級嘅演員問佢攞,佢又話有喎。」Rain表示幸好當時遇到她的恩人,前經理人公司的趙小姐,她覺得Rain有條件,於是先墊支數十萬替她解約,然後在工作中扣除。公司更開劇給她做女主角,《昭君出塞》令她在內地開始打響知名度。

以為從此一帆風順,不過自從她拒絕陪人去旅行的潛規則,工作量減少。

「即係有人問佢,叫佢傳達畀我知。就算自己點窮,都從來無諗過要做呢潛規則。」她說。

之後又重回人生交义點,當沒有工作時,她開始計劃離開,更認為自己入錯行,完成手上的工作,她決定就此退出娛樂圈,加上當時男朋友突然提出分手。

「我好傷心,佢同我食完飯,唱完K後,趁我喺內地開工,就SEND短訊話同我分手。我當時喺開工車狂喊,助手係咁問我發生咩事。」她說。

不過,是福不是禍,她將傷痛情緒帶入角色,演技大爆發,孭飛演出的電視劇大受歡迎,成為當年收視最高劇集。

她說自己反而有所領悟,不要為失去傷心,反過來可能這是更大收穫。她說現在有好老公,父母可以真正享福,自己覺得一切都是值得。


鍾意就快D Share啦!