網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月30日 星期六

【性格決定命運】感激太太陪伴30年 駱應鈞:我寧願無咁叻、無咁出息 __,駱應鈞,

駱應鈞爸爸係樂善堂觀塘學校前校長駱存斌,大家姐係《信報》創辦人林行止老婆駱友梅,細佬係香港資深大律師駱應淦,講起當初入行,老豆絕對唔支持!【曾放縱晚晚 ...




駱應鈞爸爸係樂善堂觀塘學校前校長駱存斌,大家姐係《信報》創辦人林行止老婆駱友梅,細佬係香港資深大律師駱應淦,講起當初入行,老豆絕對唔支持!

駱:爸爸當時係好唔鍾意,我記得簽約時未夠21歲,要家長簽名,佢當時都有呻幾句,以當時嘅父子關係,佢都會呻幾句嘅話,即係表示極之唔接受,不過你鍾意就無辦法

蓋:觀眾睇你會覺得係有名有利,好成功,其實喺工作上有冇經歷過失意或者辛酸?

駱:我諗除非係好一帆風順,一出道無耐就順風順水嘅,如果唔係你問十個,我諗十個嘅答案,甜酸苦辣當中,梗係苦同辣多過甜啦,基本上可以話係唔開心日子會多過開心日子,因為當你有啲工作做嘅時候,當然希望會愈嚟愈多,但係世事嘅嘢無話咁順利,如果係咁順利,而家可能已經唔係呢個位置,可能會再高啲。所以基本上會有好多難言嘅挫折,尤其大台就最鍾意咁樣,呢套戲可能戲份好重,下一套戲就變得好輕。

蓋:演員每次工作都好長時間,你又試過可能喺內地幾個月都返唔到香港,男人背後都總有個女人支持,你嘅女人有冇覺得好悶?

駱:佢比較好,唔會跟住嚟。因為都老夫老妻,大家都會好了解,互相遷就,如果唔係都唔可以相處咁耐,一早已經出現問題,既然無問題發生,基本上平平淡淡已經係好事,唔係咁多驚喜、刺激,因為已經互相適應對方。蓋:有冇咩感激說話想對佢講?佢都好厲害,因為經常要喺度默默等待?

駱:我心裡面都好多謝太太,因為講就輕鬆,但喺無準備下,突然之間就無咗一份做咗咁多年嘅工作,其實都會好徬徨,佢都知道我好感激佢,因為之後我都有讚佢。有時候大家有啲意見不合嘅時候,我都會諗番當年老婆點樣對我,咁我都會讓吓步,因為佢都咁支持我。就係因為識得咁樣自己反思吓,兩個人至可以相處咁多年,因為我都算遲婚,唔算結咗好耐,但唔經唔覺都廿九年,出年就三十周年,我都覺得日子其實唔短。

蓋:咁多年嚟,點解可以零緋聞?

駱:因為講句俗啲,係因為我玩唔起,無本事,同太太簡簡單單生活,唔好有太大壓力,已經好感恩,唔敢再節外生枝,因為怕輸唔起,唔敢行差踏錯。

蓋:有時候唔係你做主動,係對方埋身喎,無呢種情況?

駱:都好少

蓋:少即係有啦?

駱:因為我個人唔係好主動,有時候成班人聚會,總有一兩位會談笑風生,我就唔係,多數係聆聽嗰個,變咗你本身唔係嗰種談笑風生,好幽默嗰種人,啲女人明知你口花,但都會鍾意嗰啲,唔會悶嘛,會諗啲嘢嚟引人笑,我又唔係嗰種人,所以好少會遇到有女士對我主動,完全無遇到。

蓋:你都唔算同人爭,或者好爭取嘅性格?

駱:每個人都話性格決定命運,而我本身都好相信,我真係唔鍾意同人爭。本身可能都有少少信心唔夠,又唔鍾意同人硬撼,最主要都係性格問題,但直至而家其實都無乜大改變,都係鍾意穩穩陣陣,有時啲嘢如果要去爭取嘅,就會睇吓機會有幾大,會同自己講,完全唔客觀嘅,唔好同人爭喇,無就算啦,咁樣其實係好唔積極,但換個角度講,就係會俾少咗好多壓力自己,因為如果你好強勢,樣樣嘢都要攞到盡,乜嘢都要贏嘅話,我會覺得個人好辛苦,我亦都唔係嗰種性格,我寧願無咁叻,無咁有出息,總之自己過到日子,生活上過得到就算喇,我就係咁嘅性格。

策劃:肥A

攝錄:黃志明、吳斯金

化妝:毛毛(嫁妝)


鍾意就快D Share啦!