網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月1日 星期五

麥美恩:父母專登回港 麥美恩32歲牛一冧住收花 __,麥美恩,

尋日(28日)正日32歲生日嘅藝人麥美恩,一向都係行傻大姐嘅路線,不過難得生日,佢都扮到靚靚同專程由加拿大溫哥華回港嘅父母一齊慶祝,而佢爸爸媽媽為咗佢 ...


尋日(28日)正日32歲生日嘅藝人麥美恩,一向都係行傻大姐嘅路線,不過難得生日,佢都扮到靚靚同專程由加拿大溫哥華回港嘅父母一齊慶祝,而佢爸爸媽媽為咗佢,仲陪佢過埋生日先走人,真係好冧豬呀!

有父母錫,麥美恩都即刻變得乖巧,喺社交網上載多張合照,其中就唔少得同父母嘅合照,佢又晒出唔同嘅蛋糕相,重點係佢收到一大紮玫瑰,仲即刻自拍留念,睇番套衫就係同父母食飯嗰日影嘅,不過就唔知邊個送,有網友就講笑話唔知佢係咪偷偷帶另一半見家長,順便低調晒恩愛呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!