掃呢頁CODE去手機

2019年3月3日 星期日

黃玉郎:情人節娶細37年老婆 69歲黃玉郎再做爸爸 __,黃玉郎,

現年69歲的黃玉郎今年情人節低調再婚,娶年輕37年的圈外女友Cass,新婚未夠一個月,有傳Cass已經懷孕,黃玉郎可謂有心有力,將再榮升第五任爸爸!黃 ...


現年69歲的黃玉郎今年情人節低調再婚,娶年輕37年的圈外女友Cass,新婚未夠一個月,有傳Cass已經懷孕,黃玉郎可謂有心有力,將再榮升第五任爸爸!黃玉郎接受東網訪問時承認喜訊:「太太有咗幾個月。(係咪佗仔?)當你估中一直都想生個豬仔,Cass都好鍾意仔,我哋兩年前都已經訂咗婚,但有高人指點話上年九月唔利我哋,所以推遲到豬年之後,而2月14日情人節結婚,一嚟好記又浪漫,送禮物又可以合併。(慳番好多?)慳唔慳就未必,但一定會記得囉!」

問到當日婚禮如何?他指婚禮好簡單,好低調,只是和家人食飯擺了四圍酒席,有律師證婚及簽字儀式,他補充:「其實我哋都訂咗婚兩年,情人節嗰日結婚係好日嚟嘅。」至於BB幾時出世,他就表示想低調,不肯透露。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!