掃呢頁CODE去手機

2019年3月2日 星期六

鄭伊健:鄭伊健3度Encore!出《風雲》金句送觀眾走 __,鄭伊健,

歌手鄭伊健在紅館舉行第六場尾場《AlongwithEkinLiveConcert2019》,獲太太蒙嘉慧、父母、容祖兒、蔡卓妍、謝安琪、張繼聰、林嘉欣 ...


歌手鄭伊健在紅館舉行第六場尾場《Along with Ekin Live Concert 2019》,獲太太蒙嘉慧、父母、容祖兒、蔡卓妍、謝安琪、張繼聰、林嘉欣、蔡一智、蔡一傑、蘇麗珊、黃偉文等人到場支持。日前脊椎移位及右手韌帶撕裂的伊健在快歌環節時繼續取消倒掛,但之後跳上台時踩不穩,半隻腳踏空,幸好沒事。

鳴謝環節時伊健多謝家人及太太:「多謝屋企人,佢哋好支持我,想做乜就做乜,包括我太太。」全場即拍手歡呼。唱完《感激我遇見》後,他表示:「想講點解6年後會開呢個演唱會,呢6年世界變得好快,特別係香港,有啲嘢覺得莫名其妙,點解香港會變得負能量,連我都覺得係,所以我就諗要點樣做,就係要做好本分,我係一個歌手,人會感染人,見到你哋咁開心,就係我開呢6場嘅目的,記得要keep住正能量。」然後唱出《我的歌》,唱到最後幾句時,他忍不住感觸落淚。

Encore環節,身穿背心的伊健右手露出運動膠帶貼布,連唱幾首歌後大家仍不肯走,故他再出場,唱出送給爸爸的《爸爸的汽水》,期間表現有點感觸。完騷後大家仍然不肯離場,相隔5分鐘後,伊健第三度出來encore,笑言:「凡事太盡,緣分勢必早盡,啲band都走晒。」之後樂隊再出場,他表示:「送多最後一首,我哋冇冇多謝你哋,最後一首歌,要開心離場。」然後唱出《你的我》,最後跟大家講:「希望後會有期!」演唱會圓滿結束。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!