網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月4日 星期一

李珊珊:返嚟喇!李珊珊訂下4個目標重建新生活 __,李珊珊,林珊珊,

41歲前港姐冠軍李珊珊近年屢傳出受腦瘤困擾,神隱多時的她上個月22日出席東華舉行的慈善音樂會,分享勇鬥病魔的心路歷程。事後她表示要踏出第一步面對番個世 ...


41歲前港姐冠軍李珊珊近年屢傳出受腦瘤困擾,神隱多時的她上個月22日出席東華舉行的慈善音樂會,分享勇鬥病魔的心路歷程。事後她表示要踏出第一步面對番個世界同社會。

珊珊果然言出必行,今日她在社交平台上載做運動視頻,揚言透過運動重整個人健康狀態,她表示「最要拎番體魄,今日唔喺狀態,但今日無唔代表明日無。依家由第一天開始,大家去見證我去做運動,學番整頭、化妝、護理皮膚,然後逐步逐步去重建返個生活,去行返第一步。其實最緊要係開心,有返自己嘅生活係最重要。靚唔靚、肥同瘦都係其次,我自己都有要求,希望喺最佳狀態見大家,希望大家睇到呢個過程,做個見證睇吓個效果係點。」

片中見她穿上ZIP UP和下身配上運動LEGGING,架上眼鏡的她容光煥發,精神不錯兼狀態大勇,在天台上她在教練Reeve的指導下做運動,二人各執棒的一端並用力一同推向對方,見珊珊初期都表現辛苦更大叫「好喘(氣)吓喎大佬、救命」,但見她相當投入和認真,網民留言表示支持,和期待她的視頻繼續推出。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!