網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月26日 星期二

【被師父劉松仁捽到盡】王梓軒停工4個月排戲反而有賺 __,劉松仁,王梓軒,

王梓軒向來視劉松仁為師父,他說:「○五、○六年嘅時候,我參與電視劇《華麗轉身》,有一場戲我捉唔實,嗰場戲其實冇松哥份嘅,但佢睇完我哋綵排之後,就捉住我 ...




王梓軒向來視劉松仁為師父,他說:「○五、○六年嘅時候,我參與電視劇《華麗轉身》,有一場戲我捉唔實,嗰場戲其實冇松哥份嘅,但佢睇完我哋綵排之後,就捉住我,同我傾偈,帶番我入戲,佢扮演我身邊嘅角色講番件事,當時我滾動到、澎湃到一個點,拍完我真係跪咗喺度,我無晒力。」

之後劉松仁主動提出三年之約,「松哥咁忙,我以為佢只係講吓啫,但原來唔係喎,不足一年佢已經同我講,佢話梓軒,呢幾年會全力做一個音樂劇,叫做《利瑪竇》,我乜嘢工作都唔接,淨係做呢個劇,我想你做男主角,我當然話好啦。」

劉松仁希望他用整整四個月來綵排,王梓軒甘願推掉其他工作,更說:「站喺商業立場,可能會覺得好大損失,但站在一個演員嘅修養嚟講,我無損失。」

他跟創作歌手徐偉賢在劇中飾演好友,徐偉賢近年主要演出舞台劇,之前作品包括陳奕迅《歲月如歌》、鄭秀文《每天愛你少一些》、謝安琪《活著》等

徐偉賢亦指跟劉松仁合作,獲益不少。

「他對每一個演員,對每個演出者都看在眼內,所以我們排戲時,他都會好細心去看我們的戲有甚麼需要調整,他會走到我們身旁,細細聲跟我們分享。他幫我深入角色,演繹時立體很多。」徐偉賢大讚。

王梓軒

髮型:Jimmy Chan @ Hair Culture

服裝:Neil Barrett

徐偉賢

髮型 : Brian Luk@HAiR


鍾意就快D Share啦!