網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月28日 星期四

陳煒:放膽品嘗小鮮肉 陳煒:年紀最多相距5年 __,陳煒,

藝人陳煒(煒哥)聯同《法證先鋒IV》一班主要演員黃浩然、黃心穎、朱晨麗(朱朱)、李施嬅、譚俊彥、鄭俊弘、海俊傑和鄭希怡等拍攝最後一集着婚紗場口,這場是 ...


藝人陳煒(煒哥)聯同《法證先鋒IV》一班主要演員黃浩然、黃心穎、朱晨麗(朱朱)、李施嬅、譚俊彥、鄭俊弘、海俊傑和鄭希怡等拍攝最後一集着婚紗場口,這場是重頭戲,陳煒的婚紗Look更「索到爆」,將事業線推上高峰,「陪嫁」的心穎都一樣「晒線」,而朱朱則露背來「搶灘」。

講到煒哥「谷到盡」上陣,她笑言:「係呀,件衫好緊,但都要食嘢,一定食飽先開工。今日係拍Ending同譚俊彥拍結婚戲,可能監製小青姐(梅小青)知道我哋個個女仔恨嫁,所以特登安排場戲畀我哋個個都着婚紗,可以用人生中最靚一面見大家。」

問可有在拍攝前挑選自己喜愛的婚紗?煒哥謂:「有嚟試衫,導演就要求我嘅裙襬要勁啲。(有冇要求你騷事業線?)係試咗幾件,佢就覺得呢件最適合。」問朱朱只晒背?朱朱解釋:「冇前都有後喎!咁都係導演揀嘅。(將來結婚就留畀老公揀?)睇吓啱唔啱身,都要問吓父母意見,唔可以太暴露嘛。」煒哥忍不住問:「咁老公都問准父母?」朱朱謂:「梗係要啦。」

朱晨麗父母讚何廣沛乖仔

問可有帶過緋聞男友何廣沛(Matthew)見父母?朱朱笑謂:「公開場合見過,都讚佢乖仔嘅。(食飯見家長?)唔使講得咁仔細,一陣冇人追我喇!(仲揀?)冇得揀,我有得揀咩,又冇得選擇,下套戲又對住佢(Matthew)咯。」朱朱冇得揀,但煒哥有得揀?煒哥笑言:「我收工就去多啲街揀吓先。」朱朱提議她揀小鮮肉,加上煒哥又靚又懂得下廚,不妨一試。煒偉笑言:「咁年紀最多相距5年都接受到嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!