掃呢頁CODE去手機

2019年3月8日 星期五

【捱過一刀】64歲金燕玲上蘇施黃節目訪問 自揭患子宮癌:係最惡嗰隻 __,癌,蘇施黃,金燕玲,

蘇施黃透露金燕玲是在年廿八證實患病
64歲的金燕玲今日到商台接受「蜜友」蘇施黃主持的《大玩派》訪問,承認在今年初發現患有子宮癌。節目中金燕玲透露於年廿八(2月2日)證實患子宮癌1期,並於 ...


64歲的金燕玲今日到商台接受「蜜友」蘇施黃主持的《大玩派》訪問,承認在今年初發現患有子宮癌。節目中金燕玲透露於年廿八(2月2日)證實患子宮癌1期,並於年初五(2月9日)開刀,並要接受6次化療。

相關新聞:【蘋民重溫】梅艷芳不敵子宮頸癌 林淑敏力抗乳癌



蘇施黃透露金燕玲是在年廿八證實患病,當時她表現異常冷靜,她說︰「我05年都患過乳癌,身邊人最大幫忙就係唔好出聲,所以我哋冇討論過個病。」及後金燕玲決定好醫生和治療方法,但仍不敢告知女兒Emma和妹妹知道,她說︰「最初只有阿蘇同我最好朋友關之琳知道,最唔想個女知,因為佢一定喊喊喊,好擔心我,我就仲擔心,會令我情緒好波動。」



蘇施黃解釋﹕「佢個女喺英國,唔喺香港,咁遠,幫唔到任何嘢,只會喊同擔心。」金燕玲稱她患的雖然是第1期,但由於是USPC惡性腫瘤太惡,不可以做微創手術,所以必須要一次過切除淋巴、子宮和盲腸,她說︰「仲有個好似豬網膜咁,全部切晒,要make sure,因為呢個瘤好陰濕,要好仔細做化療同電療,希望可以控制到。」

相關新聞:【食乜都係臭】情人節想食栗子蛋糕 蘇施黃為金燕玲撲cake



完成手術後,金燕玲才告知家人,她說︰「因為開刀好弱,我又要作狀,成日同阿女視像,佢問點解我成日咁早瞓。」而令她最開心,是在患病期間,能與妹妹更多時間相聚,她說︰「我都係等佢去完韓國旅行先講,佢開餐廳,好少留香港咁多日。咁我開完刀,妹妹就嚟屋企陪,我好開心,佢從未嚟香港六日五晚咁多,過去幾十年來第一次傾偈,對我嚟講係好開心。」旁邊的蘇施黃即說︰「係最佳治療。」



蘇施黃透露金燕玲是在年廿八證實患病 金燕玲決定好醫生和治療方法,但仍不敢告知女兒Emma和妹妹知道(資料圖片) 金燕玲決定好醫生和治療方法,但仍不敢告知女兒Emma和妹妹知道(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!