網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月24日 星期日

周國豐:6月再做爸爸!周國豐夫婦知今胎係仔即淆底 __,周啟邦個仔,周國豐,

名人周國豐(Brandon)與太太黃泳霖(Jenny)結婚多年,育有兩子分別9歲和7歲,近日Jenny宣布再有喜,已懷有七個月身孕的她,證實今胎又是仔 ...


名人周國豐(Brandon)與太太黃泳霖(Jenny)結婚多年,育有兩子分別9歲和7歲,近日Jenny宣布再有喜,已懷有七個月身孕的她,證實今胎又是仔,昨晚Brandon偕愛妻出席活動,腹大便便的Jenny仍行動自如,即將成為三子之父的Brandon半開玩笑說當獲知消息時,兩夫婦立即淆底,他笑說:「產前抑鬱就冇,但少少淆底,因為諗住以後唔使湊嘛!Jenny初期都好淆,不過順其自然」

他說今胎並非是計劃之內,預產期在六月,對於突如其來多了一名「豬仔」,也實在感恩,家中兩個準哥哥最為開心。問到會否鍛煉體能迎接新生命來臨?Brandon說:「之前畀兩個仔玩謝咗,都冇乜準備,但就冇兩個仔嚟嘅時候咁緊張。(Jenny佗今胎有冇唔同反應?)初頭三個月都有嘔,依家舒服晒,仲可以去吓活動,五月應該要閉關。(想唔想追個女?)應該冇咁嘅福氣,男仔其實好玩㗎,但見到人哋啲女,又好嗲Daddy,若再生第四個,唔係唔得,如果都係仔嘅話,係我唔得喇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!