掃呢頁CODE去手機

2019年3月4日 星期一

孫耀威:孫耀威做內地網紅一哥 兩粒鐘袋7位數! __,孫耀威,

在台灣出道至今26年的歌手孫耀威(Eric),自加盟星娛樂後,星途從此不一樣,去年尾舉行首個香港演唱會外,同時更榮升內地直播平台的最火網紅。有傳內地直 ...


在台灣出道至今26年的歌手孫耀威(Eric),自加盟星娛樂後,星途從此不一樣,去年尾舉行首個香港演唱會外,同時更榮升內地直播平台的最火網紅。有傳內地直播平台「虎牙」以逾5千萬港元邀他加盟成為「一哥」,成為首位得到內地驗證的港星,而他首次以主播身份在直播平台開Live,短短兩個多小時,只是彈琴唱歌,就吸引了多達350萬粉絲,破了該台最高開Live人次紀錄,一度令Server癱瘓,且由粉絲送贈、可兌現為現金的禮物總值逾7千萬人民幣,據知他一晚就分得7位數港元,坐定齋唱歌兩粒鐘就如此「好賺」,難怪其太太陳美詩亦粉墨登場數秒回饋「貴客」。

勁過EXO成員

直播完後,有指現年46歲的他,其人氣之高連年輕一大截的韓國男圑EXO成員都要輸幾條街,皆因在該平台的「偶像聯賽第一季」中,24歲的世勛及26歲的伯賢,於每周兩個直播間的人氣總和都不及他一半。

無心插柳做網紅

Eric接受電話訪問,對於被封為網紅,他指沒有刻意轉型,一切都是「無心插柳」:「其實我唔係咁熱衷網上平台,只係去年,我喺內地拍劇,見連臨時演員都不停玩『抖音』,我咪又開一個,點知好多粉絲將我啲舊廣東歌、劇集,演唱會花絮放上網『呃』Like,點知都有6千幾萬View,連帶微博激增咗幾百萬,之後再喺另外一個直播平台開Live,次次都有幾百萬人嚟睇。」

計劃開直播演唱會

問到做兩個多小時直播就賺到七位數字,他直言:「成世人都未試過咁多人睇我,我都唔知發生咩事,不過開Live唔係為賺錢,因為做演唱會個數都差唔多,但係因為夠人氣,帶挈到我好多商演騷。」單計1月份,由菲律賓、柬埔寨再到內地,一口氣連做了27場騷,要唱到農曆年三十晚才可以「收爐」,估計他又袋多千萬港元。

唔係為錢

Eric不諱言未來會花更多心血及時間放在內地直播平台,但強調非為錢,而是為理想:「內地好多粉絲因為年紀細,未聽過我啲歌,佢哋將我25年前嗰首《愛的故事上集》當新歌聽,我覺得可以借呢個機會去推動廣東歌,同埋我嘅音樂。」他更計劃在直播平台開演唱會,令各地更多粉絲認識到他的歌。

遊瑞士教太太滑雪

問到工作如此忙,可會推遲生BB計劃?他表示剛和太太陳美詩到瑞士旅行兼探望胞妹,期間亦有完成「重要任務」:「就係教太太滑雪,生BB唔可以谷,要喺浪漫嘅環境下順其自然。」不過旅行期間,他亦不忘開Live,結果又有幾百萬粉絲瀏覽!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!