網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月2日 星期六

【冇諗過唔要呢個細路】分手8年不是仇人 思琦祝福李泳豪﹕佢好我就覺得好 __,思琦,李泳豪,

思琦接受車淑梅訪問。
楊思琦與李泳豪分開8年,如今思琦已有自己的家,獨力照顧6歲女兒楊卓穎(穎穎)。思琦日前接受車淑梅主持的電台節目《舊日的足跡》訪問,大方談起舊愛,並祝福 ...


楊思琦與李泳豪分開8年,如今思琦已有自己的家,獨力照顧6歲女兒楊卓穎(穎穎)。思琦日前接受車淑梅主持的電台節目《舊日的足跡》訪問,大方談起舊愛,並祝福對方﹕「佢好,我就覺得好。」



思琦最近當了歌手,直言從來不覺得自己靚,選美也是應楊媽媽的要求。她說﹕「我其實好想做老師,希望20幾歲生小朋友。後來入咗呢行,先將年紀推遲,30幾歲先有機會生小朋友。我係刻意去做媽媽嘅,當時知道自己有小朋友真係好開心,我完全冇諗過唔要呢個細路,佢係上天畀我嘅禮物。囡囡穎穎2月出世(2012年),我只係3月先向大家公佈。」



穎穎出生時,思琦身邊沒有一位男士在旁,車淑梅問是否一早已經打算不讓這位男士負任何責任?思琦思量了一會,說﹕「唔係咁樣。」不過,思琦未有透露箇中原因,並自問已盡好媽媽的責任。對於外間對囡囡生父有好多揣測,思琦直言感到煩惱,而囡囡便成為她的「解藥」,她說﹕「一見到穎穎就會好開心,當時忙住湊女、餵人奶,忙到我乜都唔記得。」



有指李泳豪爸爸李家鼎(鼎爺)其實好錫思琦,問到有沒有想過找鼎爺談談事件的情況?思琦說﹕「冇,但見到鼎爺亦有打招呼。佢係一個好健談嘅人,除咗精於廚藝,亦學識廣博,武術、雀鳥、狗隻,任何人生課題都識,係一位好全面嘅前輩,我都好崇敬佢。」



思琦坦言有留意到前男友李泳豪進軍飲食界(相關新聞﹕ https://bit.ly/2VxwWkB ),

見到這個消息很開心,因他有自己的事業和生意。思琦說﹕「其實我相信人與人之間唔一定因為離開、分開變成仇人,未必係咁樣。大家相處過一段日子,就算係朋友都有感情,更何況拍過拖?我唔會有咁樣嘅心,我會諗對方一切都係好嘅,每日都開心,總之佢開心、佢好,我就覺得好。」



另外,對於被問囡囡沒有爸爸的事,思琦已經教了穎穎一個回答的方法,並已逐步向穎穎解釋她的情況。思琦大讚穎穎很懂事,待她長大一點,思琦也會開始觀察身邊的追求者誰最適合自己。她笑說:「對方一定要錫自己同家人,唔使高大威猛,內心最重要,靠外表好難去開展。我唔容易認識新朋友,因為我係一個宅女,而家我決定要識多啲新朋友,睇吓有冇新機會,我要出去行個圈。」





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



3月7日《動腦Q馬拉松》

一日玩11場 全日派22萬

12:30pm-10:30pm

Let's QQQQQQQQQQQ the money!

http://bit.ly/2ICO2Mb



思琦接受車淑梅訪問。 穎穎初出世時,思琦受到外間好多壓力,但她仍堅強面對,獨力照顧小朋友。(資料圖片) 穎穎初出世時,思琦受到外間好多壓力,但她仍堅強面對,獨力照顧小朋友。(資料圖片)
穎穎已經6歲,思琦表示已開始逐步講解「爸爸」的事。(IG圖片)

穎穎已經6歲,思琦表示已開始逐步講解「爸爸」的事。(IG圖片)
思琦與泳豪分手,當年令思琦承受好大壓力。(資料圖片)

思琦與泳豪分手,當年令思琦承受好大壓力。(資料圖片)
泳豪近年搞飲食生意,思琦直言分開也不一定要變成仇人。(資料圖片)

泳豪近年搞飲食生意,思琦直言分開也不一定要變成仇人。(資料圖片)
思琦早前推出寫真集,最近更進軍樂壇。(資料圖片)

思琦早前推出寫真集,最近更進軍樂壇。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!