網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月25日 星期一

【AI換面】徐錦江出演DC、Marvel兩大英雄 政治時事,Marvel,徐錦江,

AI換面嘅移花接木技術如今日漸普及,相信大家接觸得最多嘅都係「愛情動作片」上,不過早前有網民就將演員徐錦江嘅樣貌Key上電影《水行俠》及《雷神》系列中 ...


AI換面嘅移花接木技術如今日漸普及,相信大家接觸得最多嘅都係「愛情動作片」上,不過早前有網民就將演員徐錦江嘅樣貌Key上電影《水行俠》及《雷神》系列中,片中徐錦江與電影主角毫無違和感,連徐錦江本人都留言問「我的臉?!」。

中國網民「慢三與偏見」日前喺微博上載咗段自製嘅AI換面電影短片,片中包括有DCMarvel兩大公司嘅電影,包括《水行俠》及《雷神》系列。網民「慢三與偏見」簡介中指出,自己涉獵到深度AIAI換面,而佢亦表示為製作影片搵咗好多素材,並用上唔少時間完成。

其實製作換面影片並非一定要識剪輯影片,不過製造過程需要搜集大量素材,例如過百張唔同角度嘅人面圖片,然後利用軟件輸入至一個算法,就可以完成人面交換,所以影片先可以做到咁逼真,難怪連徐錦江本人都要轉發微博指「我的臉?!」。

來源:慢三與偏見微博


來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!